Kampen mod de tørre hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.258 visninger
30 svar
6 synes godt om
15. november 2013

Happiness

Jeg har ufattelig tørre hænder, når det kommer under 10 grader, så sprækker de Av av! Har prøvet en masse, men synes kun cremerne holder kortvarrigt. 

Nu er jeg så heldig at jeg gennem Buzzador skal teste Locobase, den har jeg ikke forsøgt med med før. Så håber det kan hjælpe.

Men rart med en test som er MEGET relevant  

Er der andre som skal teste cremen?? 

Og lige billeder af mine hænder, som faktisk ikke er så slemme som de plejer. Tænker jeg vil tage billeder løbende som dokumentation om det rent faktisk virker for mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

TNBC

Happiness skriver:

Jeg har ufattelig tørre hænder, når det kommer under 10 grader, så sprækker de Av av! Har prøvet en masse, men synes kun cremerne holder kortvarrigt. 

Nu er jeg så heldig at jeg gennem Buzzador skal teste Locobase, den har jeg ikke forsøgt med med før. Så håber det kan hjælpe.

Og lige billeder af mine hænder, som faktisk ikke er så slemme som de plejer. Tænker jeg vil tage billeder løbende som dokumentation om det rent faktisk virker for mig

hvordan er du kommet til at teste det?

Mine hænder ser som regel også sådan da ud, og så får jeg røde arme(ved hænderne)
det var så slemt at jeg fik frostbid for nogle år siden, med åbne revner.. folk synes det så farligt ud og jeg måtte love lægen at det aldrig måtte ske igen.

Anmeld

15. november 2013

Muffinmus

Sådan ser min mands hænder også tit ud om vinteren, vi har meget fed creme i huset pga min søns børneeksem, så han snupper lidt fra ham. Du skal bare sørge for der ikke er alkohol i dine cremer, og så vælge en der er lidt længere tid om at absorbere. Evt stage fed creme på og så sove med et par handsker, så får du lækre bløde hænder

Anmeld

15. november 2013

Happiness

Har meldt mig som Buzzador (gennem buzzador.com), og får så løbende tilbud om at teste, når de finder det relevant at jeg tester produktet. (man svarer på interesser og sådan).

Mine hænder sprækker altid når det kommer under de 10 grader... Og det gør bare ondt! Plus at det ikke ligefrem er et kønt syn og at jeg har ødelagt meget tøj ved der kommer blod på

Så håber det her virker! Er træt af det. Hvis ikke overvejer jeg at å til lægen med det, for det er hvert år og hele vinteren.

Anmeld

15. november 2013

Happiness

MariaE skriver:

Sådan ser min mands hænder også tit ud om vinteren, vi har meget fed creme i huset pga min søns børneeksem, så han snupper lidt fra ham. Du skal bare sørge for der ikke er alkohol i dine cremer, og så vælge en der er lidt længere tid om at absorbere. Evt stage fed creme på og så sove med et par handsker, så får du lækre bløde hænder

Har prøvet med en som slet ikke er vandbaseret, og også sovet med handsker på med et TYKT lag på. Det tager det, men så snart jeg har været udenfor, ser de lige sådan ud igen  

Blev også engang anbefalet creme med e vitamin i, det hjalp også kun kortvarrigt.

Anmeld

15. november 2013

Happiness

Yurie skriver:

hvordan er du kommet til at teste det?

Mine hænder ser som regel også sådan da ud, og så får jeg røde arme(ved hænderne)
det var så slemt at jeg fik frostbid for nogle år siden, med åbne revner.. folk synes det så farligt ud og jeg måtte love lægen at det aldrig måtte ske igen.

Glemte at citere dig, men prøv at læs hvad jeg skrev lidt oppe

Anmeld

15. november 2013

TNBC

Happiness skriver:

Har meldt mig som Buzzador (gennem buzzador.com), og får så løbende tilbud om at teste, når de finder det relevant at jeg tester produktet. (man svarer på interesser og sådan).

Mine hænder sprækker altid når det kommer under de 10 grader... Og det gør bare ondt! Plus at det ikke ligefrem er et kønt syn og at jeg har ødelagt meget tøj ved der kommer blod på

Så håber det her virker! Er træt af det. Hvis ikke overvejer jeg at å til lægen med det, for det er hvert år og hele vinteren.

så må vi håbe at det virker. lige nu bruger jeg en creme fra matas medicare(tror jeg serien hedder) og det virker.

det gør sindsygt ondt, mit bløder ikke så tit. jeg hader det og ja, det ser mega grimt ud og ikke rart at røre ved.. ikke rart at give hånd til andre..

Anmeld

15. november 2013

TNBC

Happiness skriver:

Glemte at citere dig, men prøv at læs hvad jeg skrev lidt oppe

fangede det

Anmeld

15. november 2013

Happiness

Yurie skriver:

så må vi håbe at det virker. lige nu bruger jeg en creme fra matas medicare(tror jeg serien hedder) og det virker.

det gør sindsygt ondt, mit bløder ikke så tit. jeg hader det og ja, det ser mega grimt ud og ikke rart at røre ved.. ikke rart at give hånd til andre..

Det har vi på mit arbejde og virker ikke her. Det er nemlig ikke rart. Har næsten altid hænderne i lommerne om vinteren, da jeg føler folk stirrer.... Det bliver ihvertfald tit kommenteret....

Anmeld

15. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Happiness skriver:

Det har jeg osse døjet rigtig meget med og jeg købte en creme på apoteket tror den hedder lecobal tuben er helt rød og den hjelp mig rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.