S-k-r-u-k!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

hehe tak hvor er du sød

er nu altså også ret sød men er jo også 100% alene om sønnike, så kommer jo ikke så meget ud, og så støder jeg bare på alle tumperne hehe

Hehe.
Er der ikke nogen søde fyre på dit arbejde/skole/vennekreds.
Jeg har aldrig syntes der var søde fyre i byen...mest liderlige fyre
Ellers ved jeg ikke om du er på diskoteker når du dr ude, men hyggelige barer/bodegaer er jeg sikker på er nemmere at finde fyre man rent faktisk kan føre en samtale med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Kamulla

mor:) skriver:

Hehe.
Er der ikke nogen søde fyre på dit arbejde/skole/vennekreds.
Jeg har aldrig syntes der var søde fyre i byen...mest liderlige fyre
Ellers ved jeg ikke om du er på diskoteker når du dr ude, men hyggelige barer/bodegaer er jeg sikker på er nemmere at finde fyre man rent faktisk kan føre en samtale med

uha føler mig for gammel til diskoteker.. er mest til barer

øhm... pas.. hehe... dem fra min klasse er nogle år yngre end jeg, og jeg er mest til dem der er ældre men der er sten sikkert nogle på skolen.. men den er så stor så ikke tit man render ind i dem hehe...

Anmeld

14. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kamulla skriver:

uha føler mig for gammel til diskoteker.. er mest til barer

øhm... pas.. hehe... dem fra min klasse er nogle år yngre end jeg, og jeg er mest til dem der er ældre men der er sten sikkert nogle på skolen.. men den er så stor så ikke tit man render ind i dem hehe...

Nej jeg ville også føle mig malplaceret på et diskotek.
Så er det bare at få din dreng passet og være med til skolefester eller noget fredagsbar

Anmeld

14. november 2013

Kamulla

mor:) skriver:

Nej jeg ville også føle mig malplaceret på et diskotek.
Så er det bare at få din dreng passet og være med til skolefester eller noget fredagsbar

hehe... ill try

Anmeld

14. november 2013

Babydrøm

Kamulla skriver:

agghhhhhh ja det er jeg.. øv.. er flere år siden jeg har ramt denne mur

havde set mig selv fået en mere for længe siden, sagen er bare jeg har været single i 6 1/2år, og der er bare ikke udsigter til jeg kommer videre, sønnen ønsker sig søskende mere end noget andet.. årh øv altså

håber kunne give ham søskende inden han er 18 ihvertfald.. suk

Ville lige sende dig et  Lige pludselig lykkes det  ved godt det siger alle, men tror på det selvom jeg ik engang har tålmodighed i pb, og så siger jeg det samme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.