S-k-r-u-k!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.957 visninger
24 svar
7 synes godt om
14. november 2013

Kamulla

agghhhhhh ja det er jeg.. øv.. er flere år siden jeg har ramt denne mur

havde set mig selv fået en mere for længe siden, sagen er bare jeg har været single i 6 1/2år, og der er bare ikke udsigter til jeg kommer videre, sønnen ønsker sig søskende mere end noget andet.. årh øv altså

håber kunne give ham søskende inden han er 18 ihvertfald.. suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

AnthonsMor

Kamulla skriver:

agghhhhhh ja det er jeg.. øv.. er flere år siden jeg har ramt denne mur

havde set mig selv fået en mere for længe siden, sagen er bare jeg har været single i 6 1/2år, og der er bare ikke udsigter til jeg kommer videre, sønnen ønsker sig søskende mere end noget andet.. årh øv altså

håber kunne give ham søskende inden han er 18 ihvertfald.. suk

Ligesom du ikke tror på det, så kommer prince charming

Jeg ved godt det er svært at vente, og især når din unge herre i hjemmet "presser" lidt på..

Håber snart du finder lykken 

Anmeld

14. november 2013

Kamulla

AnthonsMor skriver:

Ligesom du ikke tror på det, så kommer prince charming

Jeg ved godt det er svært at vente, og især når din unge herre i hjemmet "presser" lidt på..

Håber snart du finder lykken 

årh tak... har haft "givet op" for længe siden og lige lidt sker der.. tror ikke på den filosofi.. som om jeg har et skilt med "jeg elsker idioter" for det er vist kun dem jeg tiltrækker.. eih..

ja men nu er jeg selv kommet i skruk perioden, Noah har været skruk lææænge, men kan godt forstå han syntes det er træls mor ikke bare tager sig sammen .. hehe .. men helt ærligt.. ungen bliver snart 6 år.. og søskende løs... og moderen har ikke engang en kæreste..

Anmeld

14. november 2013

dorthemus

Ellers må du tage sagen i egen hånd og lave én selv med lidt hjælp

Anmeld

14. november 2013

lycly

Jeg tror på at alle har en "the one", men jeg tror også på at der er et tidspunkt til alt og en mening med alt.

Er sikker på du nok skal få hvad du (og din søn) drømmer om

Anmeld

14. november 2013

Kamulla

dorthemus skriver:

Ellers må du tage sagen i egen hånd og lave én selv med lidt hjælp

hvis jeg bliver 30år og stadig single og ikke har lavet nogle søskende, så tager jeg sku sagen i egen hånd, men ønsker en familie, har været alene fra day one med min søn, syntes jeg fortjener den der fælles lykke ved en graviditet.. ønsker tosomhed og ikke ensomhed på det punkt..

Anmeld

14. november 2013

Kamulla

LuLy skriver:

Jeg tror på at alle har en "the one", men jeg tror også på at der er et tidspunkt til alt og en mening med alt.

Er sikker på du nok skal få hvad du (og din søn) drømmer om

hehe håber det er før jeg bliver pensioneret

Anmeld

14. november 2013

AnthonsMor

Kamulla skriver:

årh tak... har haft "givet op" for længe siden og lige lidt sker der.. tror ikke på den filosofi.. som om jeg har et skilt med "jeg elsker idioter" for det er vist kun dem jeg tiltrækker.. eih..

ja men nu er jeg selv kommet i skruk perioden, Noah har været skruk lææænge, men kan godt forstå han syntes det er træls mor ikke bare tager sig sammen .. hehe .. men helt ærligt.. ungen bliver snart 6 år.. og søskende løs... og moderen har ikke engang en kæreste..

Det er selvfølgelig længe at gå og jeg kan sagtens lege klog.. Men det skal nok komme en dag! 

Anmeld

14. november 2013

dorthemus

Kamulla skriver:

hvis jeg bliver 30år og stadig single og ikke har lavet nogle søskende, så tager jeg sku sagen i egen hånd, men ønsker en familie, har været alene fra day one med min søn, syntes jeg fortjener den der fælles lykke ved en graviditet.. ønsker tosomhed og ikke ensomhed på det punkt..

Jeg føler ingen ensomhed....men jeg forstår hvad du mener
Jeg er også meget ældre end dig så valget var ikke så svært i mit tilfælde, selvom jeg selvfølgelig måtte vinke farvel til drømmen om far-mor-børn.
Mine drømme har ændret sig siden jeg fik Runa og jeg søger ikke længere den drøm...selvom der gerne måtte være en mand i mit liv

Anmeld

14. november 2013

lycly

Kamulla skriver:

hehe håber det er før jeg bliver pensioneret

Hehe ja det kan du selvfølglig have en pointe i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.