S-k-r-u-k!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Eliza

Tja du har jo "ovnen" så muligheden for at "gøre det selv"
Er der jo
Det er værre for de skrukke mænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Albertsen92

Du er da så smuk at du finder en inden længe

Anmeld

14. november 2013

Kamulla

Eliza skriver:

Tja du har jo "ovnen" så muligheden for at "gøre det selv"
Er der jo
Det er værre for de skrukke mænd

men ønsker ikke at skulle være alene om det igen.. samt forklare endnu et barn at det ikke har nogen far det har taget hårdt på min søn

Anmeld

14. november 2013

Kamulla

Albertsen92 skriver:

Du er da så smuk at du finder en inden længe

hehe tak.. håber da du har ret, men som sagt har jeg ikke haft held de sidste 6 1/2 år

Anmeld

14. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Kamulla skriver:

agghhhhhh ja det er jeg.. øv.. er flere år siden jeg har ramt denne mur

havde set mig selv fået en mere for længe siden, sagen er bare jeg har været single i 6 1/2år, og der er bare ikke udsigter til jeg kommer videre, sønnen ønsker sig søskende mere end noget andet.. årh øv altså

håber kunne give ham søskende inden han er 18 ihvertfald.. suk

Kan du ikke spørge din søns far om han ikke vil lave en mere så er du sikker på at nr 2 bliver ligeså smuk som din søn :p

Anmeld

14. november 2013

Kamulla

Aisha skriver:

Kan du ikke spørge din søns far om han ikke vil lave en mere så er du sikker på at nr 2 bliver ligeså smuk som din søn :p

haha... er du tosset, han vil slagte mig levende... desuden tror jeg ikke hans kone vil syntes om tanken.. han har jo ikke engang set sin søn .. og han bliver snart 6 år.. skal ikke have et barn der får ligeså en spade til møgfar som den min søn har

Anmeld

14. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Kamulla skriver:

haha... er du tosset, han vil slagte mig levende... desuden tror jeg ikke hans kone vil syntes om tanken.. han har jo ikke engang set sin søn .. og han bliver snart 6 år.. skal ikke have et barn der får ligeså en spade til møgfar som den min søn har

bare en ide. Du er jo skruk så det er ikke ham du skal have igen bare hans haletusser. Jeg ved ikke helt hvad vi gør med konen

Anmeld

14. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Du er simpelthen så smuk at jeg er sikker på du nok skal finde din drømmefyr. Jeg kan slet ikke forstå du er single....Du virker ud fra dine indlæg sød og ansvarlig og så igen...så er du jo bare så smuk

Anmeld

14. november 2013

Kamulla

Aisha skriver:

bare en ide. Du er jo skruk så det er ikke ham du skal have igen bare hans haletusser. Jeg ved ikke helt hvad vi gør med konen

haha vil aldrig kunne få hans haletusser fra ham

Anmeld

14. november 2013

Kamulla

mor:) skriver:

Du er simpelthen så smuk at jeg er sikker på du nok skal finde din drømmefyr. Jeg kan slet ikke forstå du er single....Du virker ud fra dine indlæg sød og ansvarlig og så igen...så er du jo bare så smuk

hehe tak hvor er du sød

er nu altså også ret sød men er jo også 100% alene om sønnike, så kommer jo ikke så meget ud, og så støder jeg bare på alle tumperne hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.