Legetøj for drenge og piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
21 svar
36 synes godt om
13. november 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

http://nyhederne.tv2.dk/2013-11-13-df-legetøjskatalog-er-perverst

Tænk at man kan komme med sådan en udtalelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

2babygirls

sommerbarn<3 skriver:

Agurketid

Anmeld

13. november 2013

Krussedulle

sommerbarn<3 skriver:

Haha, jeg var faktisk lige ved at starte et emne om det

Det er ufatteligt, at der stadig er nogle der ikke lever i 2013!

Anmeld

13. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Måske hun lige skulle slå ordet "pervers" op i en ordbog, før hun udstiller sin uvidenhed. 

Thumbs up til toys'r'us! 

Anmeld

13. november 2013

M&J87

Jeg synes at det er fedt at de laver sådan et katalog, jeg er dog med på at drenge og piger ER forskellige og HAR forskellige interesser. Det med kønsløse børnehaver synes jeg er mærkeligt, at man ikke må sige han eller hun, det er da dybt mærkeligt. Vi er forskellige, mænd kan nogle ting, kvinder ikke kan, og omvendt. Er det ikke også okay ???

Jeg synes at hendes udtalelse er for dum.

Anmeld

13. november 2013

lycly

Jeg synes hendes udtalelse er lige i overkanten. Men jeg må indrømme at bare fordi toys'r'us laver et sådan katalog så får det mig altså ikke til at købe en sminkedukke til min søn og en gravemaskine til min datter. Der ER 2 forskellige køn og folk bliver mere og mere skræmte af det. "Uh, vi må ikke forskelsbehandle, så nu kalder vi børnene for hin". Come on..

Hvorfor er det så slemt at piger leger med dukker og drenge leger med biler?? Siden hvornår er det et problem?

Anmeld

13. november 2013

Laulund87

Fuldstændig latterligt!

Anmeld

13. november 2013

Laulund87

LuLy skriver:

Jeg synes hendes udtalelse er lige i overkanten. Men jeg må indrømme at bare fordi toys'r'us laver et sådan katalog så får det mig altså ikke til at købe en sminkedukke til min søn og en gravemaskine til min datter. Der ER 2 forskellige køn og folk bliver mere og mere skræmte af det. "Uh, vi må ikke forskelsbehandle, så nu kalder vi børnene for hin". Come on..

Hvorfor er det så slemt at piger leger med dukker og drenge leger med biler?? Siden hvornår er det et problem?

Hvis din søn, når han får alderen til det, ønskede sig en sminkedukke, ville du så nægte ham den?

Anmeld

13. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
LuLy skriver:

Det er da ikke et problem...- men det er det modsatte vel heller ikke - eller ?? Jeg klapper i mine små hænder over sådan en katalog  Det var sgu da på tide !! Min datter (på 2,10) ønsker sig værktøj, så hun kan gøre lige som far, så det skal hun da ha' !! Hun har desuden ingen interesse i dukker...- men vi har heller aldrig præget hende i nogen retning.

//Mette

Anmeld

13. november 2013

Mum33

LuLy skriver:

Tænk jeg synes det er fuldstændigt modsat. Hvis en dreng leger med dukker bliver ham fimset, og leger en pige med biler bliver hun lesbisk 

ALT er delt op i Cars vs Prinsesse eller lyserød vs lyseblåt. Synes det er trist. De er vildt forskellige, men skal - i min verden- "tilbydes" det samme. Altså både biler, dukker, svær og bamser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.