Min søn skal have dræn, hvordan havde i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

dorthemus

MIWULA skriver:

Vores søn skal nu her på fredag ha lagt dræn i ørene og jeg er ved at tude hver gang jeg bare tænker over han snart skal ligges i narkose.

Hvordan havde i det?? Er sikker på jeg kommer til at tude.. Og især når jeg er gravid og homonerne køre på fuld skrue..

Håber ikk det bare er mig der er meget pyldret..

Min datter har fået lagt dræn 3 gange og taget polypper én gang. Første gang var ikke så sjovt men man vænner sig til det. Det er hurtigt overstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

LinLin

David har været lagt i fuld narkose da han var 16 mdr (dog ikke pga dræn) Det var sååå forfærdeligt at vide han ville være helt væk - jeg fik hans far til at gå med ind

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

LinLin skriver:

David har været lagt i fuld narkose da han var 16 mdr (dog ikke pga dræn) Det var sååå forfærdeligt at vide han ville være helt væk - jeg fik hans far til at gå med ind

puha det må os være hårdt. 

Anmeld

13. november 2013

Janni.

MIWULA skriver:

Åhh det er jeg så glad for at høre.. Ja det tror jeg også jeg kommer til.. Hvor lang tid tog det?? Og blev det også gjort hos jeres ørelæge? Tusind tak.

Det blev også gjort hos vores ørelæge. Fra han var i narkose til han vågnede og løb rundt igen, gik der max 20 minutter. 

Det hjalp ham SÅ GODT. Silas var ikke begyndt at gå selv dengang. 1 ½ uge efter gik han rundt som om han aldrig havde gjort andet. 

Anmeld

13. november 2013

1990h

MIWULA skriver:

Vores søn skal nu her på fredag ha lagt dræn i ørene og jeg er ved at tude hver gang jeg bare tænker over han snart skal ligges i narkose.

Hvordan havde i det?? Er sikker på jeg kommer til at tude.. Og især når jeg er gravid og homonerne køre på fuld skrue..

Håber ikk det bare er mig der er meget pyldret..

føler med dig..ida skal ha lagt på mandag

Anmeld

13. november 2013

Nessie

Daniel skulle opereres for vandbrok da han var knap 2 år.

Jeg var egentlig ikke nervøs op til, og det gik også fint at gå med ned på operationsstuen, men det var ikke rart at se ham kæmpe imod masken, og så falde i søvn på den måde, så jeg stortudede da jeg kom op på stuen igen

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

1990h skriver:

føler med dig..ida skal ha lagt på mandag

Så kan du følge med her.  Har faktisk fået det lidt bedre af og læse her om hvor hurtigt det går osv. 

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

Nessie skriver:

Daniel skulle opereres for vandbrok da han var knap 2 år.

Jeg var egentlig ikke nervøs op til, og det gik også fint at gå med ned på operationsstuen, men det var ikke rart at se ham kæmpe imod masken, og så falde i søvn på den måde, så jeg stortudede da jeg kom op på stuen igen

Åhh nej det er også det jeg frygter at han skal græde i søvn

Anmeld

13. november 2013

Nessie

MIWULA skriver:

Åhh nej det er også det jeg frygter at han skal græde i søvn

Han græd ikke engang, men han var bange for masken, og det er de vist mere eller mindre alle sammen. Jeg blev i hvert fald advaret på forhånd om, at det ville se voldsomt ud, men gå hurtigt.
Men det var nu stadig rigtig ubehageligt at se på.

De sagde også at han ikke ville kunne huske det bagefter, men de havde lagt masken i fodenden af hans seng, så han kunne få den med hjem, og han ville ikke i nærheden af den og sagde meget bestemt NEJ, da vi spurgte om han ville have den med

Anmeld

13. november 2013

Happiness

Lukas skreg som pisket da han skulle lægges i narkose. Det var SÅ hårdt at se. Og han vågnede op i samme tilstand. Vi kunne slet ikke få ham til ro. Så måtte køre hjem selv om han stadig var ked af det. Det fortsatte nok ½-1 time efter vi kom hjem. Men så var han ellers også frisk! Rendte rundt og legede, og kunne høre MEGET bedre.

Det var så vildt at se at han reagerede når der fx blev trukket ud i toilettet, eller når vandhanen løb. Og når tv'et blev tændt når han sad med ryggen til. Det havde vi ikke tænkt over før, men de ting har han slet ikke kunne høre. Han havde så også ca 75% nedsat hørrelse på begge øre pga væsken.

Så det var drøn hårdt, men SÅ meget det værd! Vi har en helt anden dreng nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.