Min søn skal have dræn, hvordan havde i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det kan være en voldsom oplevelse for børn. Min dreng skreg og græd fra han vågnede til han kom hjem. Og det fortsatte 30min derhjemme.
Jeg blev hjemme. Farmand tog med. Det kan ikke nytte noget han mærker på mig at jeg er nervøs og slet ikke se mig græde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Moma

Det var da ikke sjovt for os. Det er jo et meget lille indgreb.Vi fik af vide, at vi skulle være der begge to.

Men det tog ca. 10 min. Fra han blev lagt i narkose til vi kørte hjem igen, gik der 20 min. Og ca 1 1/2 time senere kørte han glad rundt på sin scooter i haven. 

Anmeld

13. november 2013

anynom

MIWULA skriver:

Puha da.. Hvor gammel er hun??

Hun bliver 2 på tirsdag, så en bette skid (synes jeg jo )

Anmeld

13. november 2013

Maria-s

Vores søn har fået dræn i af 2 omgange. Selvfølgelig er det ikke sjovt at de skal i narkose. Men lægerne er jo super rutinerede og indgrebet tager ganske kort tid. Vores søn har begge gange klaret det i stiv arm og ikke virket påvirket af det overhovedet. 1. Gang havde han totalt fråderen på efterfølgende  (åd og drak som en voksen selvom han var under 2 år) 2. gang var han bare knusforelsket i den traktor han fik af sin morfar der var med, da hans far skulle arbejde og derfor ikke kunne 

Min mand er ikke ret god til sådan nogle ting, hverken læge eller hospitaler eller lignende når det angår vores søn, så jeg bliver den "hårde" herhjemme og tager filter på, for det dur ikke vi begge sidder og er nervøse/ angste/ bange eller kede af det. Så jeg klare alt fra vaccinationer til dræn til klipning af tungebånd men skal da ikke kunne sige om jeg er lige så "cool" hvis det bliver mere alvorlige ting. Men jeg håber at kunne bevare fatningen for mit barns skyld

Anmeld

13. november 2013

foto på lærred

MIWULA skriver:

Vores søn skal nu her på fredag ha lagt dræn i ørene og jeg er ved at tude hver gang jeg bare tænker over han snart skal ligges i narkose.

Hvordan havde i det?? Er sikker på jeg kommer til at tude.. Og især når jeg er gravid og homonerne køre på fuld skrue..

Håber ikk det bare er mig der er meget pyldret..

Jeg var også nervøs da vores datter op 11 måneder skulle have lagt dræn. Derfor vil jeg bare lige skrive om hvilke god oplevelse det var.

Min mand var med inde da hun blev lagt i narkosen og jeg sad i venteværelset. Da hun kom ud efter at have fået det lagt, gik der ca. 3 min. så var hun helt oppe på dupperne. Hun stod op og gik rundt (selv om hun kun lige havde lært det, så havde forventet, at hun ville være for "groggy" til det) Men det gik fint. Som sagt var hun helt sig selv lige efter og der var slet ingen ting resten af eftermiddagen og aftenen.

Så jeg var lige så nervøs som dig, men alt gik efter bogen.

Mvh

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det nu, julegaven skal bestilles. Collage på lærred

Anmeld

13. november 2013

cwl

MIWULA skriver:

Vores søn skal nu her på fredag ha lagt dræn i ørene og jeg er ved at tude hver gang jeg bare tænker over han snart skal ligges i narkose.

Hvordan havde i det?? Er sikker på jeg kommer til at tude.. Og især når jeg er gravid og homonerne køre på fuld skrue..

Håber ikk det bare er mig der er meget pyldret..

Det skal nok gå.. Mosters dreng er en sej lille en...

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

(august) skriver:

Hej 

Sådan reagerede jeg også og jeg var ikke gravid. Det hårdeste er når de bliver lagt til at "sove". 

Selve det at lægge dræn, det tog ca 5 min for begge ører også skulle hun bare vågne igen.

Hun blev desværre vækket af en dreng ved siden af som skreg, så hun var ved siden af sig selv en 10 min tid. Så kørte vi hjem, og efter hun havde fået lidt mad, så sov hun til middag på min mave i 2-3 timer og derefter kunne man intet mærke udover at hun hørte bedre 

Godt at høre. Tak for svar. 

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

Maria-s skriver:

Vores søn har fået dræn i af 2 omgange. Selvfølgelig er det ikke sjovt at de skal i narkose. Men lægerne er jo super rutinerede og indgrebet tager ganske kort tid. Vores søn har begge gange klaret det i stiv arm og ikke virket påvirket af det overhovedet. 1. Gang havde han totalt fråderen på efterfølgende  (åd og drak som en voksen selvom han var under 2 år) 2. gang var han bare knusforelsket i den traktor han fik af sin morfar der var med, da hans far skulle arbejde og derfor ikke kunne 

Min mand er ikke ret god til sådan nogle ting, hverken læge eller hospitaler eller lignende når det angår vores søn, så jeg bliver den "hårde" herhjemme og tager filter på, for det dur ikke vi begge sidder og er nervøse/ angste/ bange eller kede af det. Så jeg klare alt fra vaccinationer til dræn til klipning af tungebånd men skal da ikke kunne sige om jeg er lige så "cool" hvis det bliver mere alvorlige ting. Men jeg håber at kunne bevare fatningen for mit barns skyld

Må ihvertfald sige du er en sej kvinde. Tak for svar. 

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

cwl skriver:

Det skal nok gå.. Mosters dreng er en sej lille en...

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

Tak for svar alle sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.