Min søn skal have dræn, hvordan havde i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.434 visninger
32 svar
19 synes godt om
13. november 2013

MIWULA

Vores søn skal nu her på fredag ha lagt dræn i ørene og jeg er ved at tude hver gang jeg bare tænker over han snart skal ligges i narkose.

Hvordan havde i det?? Er sikker på jeg kommer til at tude.. Og især når jeg er gravid og homonerne køre på fuld skrue..

Håber ikk det bare er mig der er meget pyldret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

anynom

MIWULA skriver:

Vores søn skal nu her på fredag ha lagt dræn i ørene og jeg er ved at tude hver gang jeg bare tænker over han snart skal ligges i narkose.

Hvordan havde i det?? Er sikker på jeg kommer til at tude.. Og især når jeg er gravid og homonerne køre på fuld skrue..

Håber ikk det bare er mig der er meget pyldret..

Min pige skal have dræn og have fjernet polypper på næste torsdag, jeg bliver simpelthen hjemme! Der er ingen grund til at gøre hende nervøs fordi jeg er det og jeg er også godt fyldt op med hormoner, så det er dømt til at gå galt.

Anmeld

13. november 2013

Janni.

Silas har fået lagt dræn 1 gang.. Din reaktion er helt normal.  Operationen tager ikke lang tid.  Og det er skræmmende at give slip. Jeg stortuede da han "sov".

Jeg føler med dig.  Skriv hvis der er noget du vil have uddybet.

Anmeld

13. november 2013

Loa

Isabella har fået dræn i og fjernet polypper så to gange narkose.

Første gang var værst og syntes det var meget modbydeligt at se hende ligge der, havde lyst til at tage hende og løbe min vej.
Men det gik simpelthen så stærkt og kort efter var det overstået og så var hun vågen.
Og så klarer sådan nogle små størrelser bare sådan nogle ting SÅ meget bedre end voksne

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

JulieWH skriver:

Min pige skal have dræn og have fjernet polypper på næste torsdag, jeg bliver simpelthen hjemme! Der er ingen grund til at gøre hende nervøs fordi jeg er det og jeg er også godt fyldt op med hormoner, så det er dømt til at gå galt.

Puha da.. Hvor gammel er hun??

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

Janni. skriver:

Silas har fået lagt dræn 1 gang.. Din reaktion er helt normal.  Operationen tager ikke lang tid.  Og det er skræmmende at give slip. Jeg stortuede da han "sov".

Jeg føler med dig.  Skriv hvis der er noget du vil have uddybet.

Åhh det er jeg så glad for at høre.. Ja det tror jeg også jeg kommer til.. Hvor lang tid tog det?? Og blev det også gjort hos jeres ørelæge? Tusind tak.

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

Loa skriver:

Isabella har fået dræn i og fjernet polypper så to gange narkose.

Første gang var værst og syntes det var meget modbydeligt at se hende ligge der, havde lyst til at tage hende og løbe min vej.
Men det gik simpelthen så stærkt og kort efter var det overstået og så var hun vågen.
Og så klarer sådan nogle små størrelser bare sådan nogle ting SÅ meget bedre end voksne

Ej øv altså Super dejligt at høre det gik godt og hurtigt..

Ja det tror jeg gerne.. Men har de ondt eller noget efter??

Anmeld

13. november 2013

Loa

MIWULA skriver:

Ej øv altså Super dejligt at høre det gik godt og hurtigt..

Ja det tror jeg gerne.. Men har de ondt eller noget efter??

Med drænene nej det synes jeg ikke.

Polypperne var hun lidt i halsen.

Men drænene var hun sig selv med det samme syntes jeg

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

Loa skriver:

Med drænene nej det synes jeg ikke.

Polypperne var hun lidt i halsen.

Men drænene var hun sig selv med det samme syntes jeg

Okey det er jeg glad for at høre..

Anmeld

13. november 2013

(august)

Hej 

Sådan reagerede jeg også og jeg var ikke gravid. Det hårdeste er når de bliver lagt til at "sove". 

Selve det at lægge dræn, det tog ca 5 min for begge ører også skulle hun bare vågne igen.

Hun blev desværre vækket af en dreng ved siden af som skreg, så hun var ved siden af sig selv en 10 min tid. Så kørte vi hjem, og efter hun havde fået lidt mad, så sov hun til middag på min mave i 2-3 timer og derefter kunne man intet mærke udover at hun hørte bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.