Hurtige hapsere til småbørn - spørgeskema

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

Team Putte

Rytteren skriver:

Hej med jer!

Min mand og jeg har længe gået med en ide til at gøre det lettere at dele en rugbrødsmad i små firkanter - også kaldet ryttere - til småbørn.

Vi vil nu undersøge, om det kan svare sig at sætte rugbrødsdeleren i produktion. Vil du hjælpe med at besvare vores spørgeskemaundersøgelse? Klik på linket, så kommer du til undersøgelsen.

https://www.surveymonkey.com/s/BL32HXR

Tak for hjælpen!

Mvh Eva

Ville ikke købe den.. Man har jo allerede gang i kniven når man skal smøre maden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hvis nu det var besværligt at skære en skive rugbrød i 4 stykker, men det er bare så nemt. Det ville jeg personligt ikke købe et hjælperedskab til. Sorry

Anmeld

12. november 2013

Hasselnødden

Rytteren skriver:

Hej med jer!

Min mand og jeg har længe gået med en ide til at gøre det lettere at dele en rugbrødsmad i små firkanter - også kaldet ryttere - til småbørn.

Vi vil nu undersøge, om det kan svare sig at sætte rugbrødsdeleren i produktion. Vil du hjælpe med at besvare vores spørgeskemaundersøgelse? Klik på linket, så kommer du til undersøgelsen.

Tak for hjælpen!

Mvh Eva

Det kunne nu være ret fedt hvis de kom ud i andet end firkanter som er så nemme at gøre selv, men stjerner, pyramider, hjerteforme, soldat, hest, hund etc. Get my drift?  Det er altid sjovt at lege med maden.

Anmeld

13. november 2013

Savannah

Til institutionsbrug ville jeg klart bruge sådan en. Når man sidder med 12 vuggestue børn der er sultne, ville sådan en være genial.

Til hjemmebrug ville det nok sælge bedre hvis man kunne få i forskellige former, men uden det store spild,

Anmeld

13. november 2013

lycly

Rytteren skriver:

Hej med jer!

Tak for hjælpen!

Mvh Eva

Så har jeg svaret - desværre ikke er produkt jeg ville benytte mig af. Har godt nok aldrig stået og tænkt "Gud hvor ville jeg ønske der fandtes noget til at skære rugbrød ud med" - synes det er rigeligt nemt med en helt almindelig kniv

Anmeld

13. november 2013

Chris86

Wimmie skriver:

Jeg eeeeeeeeeelsker min riskoger 

Det sikkert også vældig smart.. Men nu når jeg godt kan koge ris i en gryde, så fylder skidtet jo bare i skabet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.