Hurtige hapsere til småbørn - spørgeskema

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej det tror jeg godt nok ik jeg ville bruge penge på. Desvære! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

FrkZier

Rytteren skriver:

Hej med jer!

Min mand og jeg har længe gået med en ide til at gøre det lettere at dele en rugbrødsmad i små firkanter - også kaldet ryttere - til småbørn.

Vi vil nu undersøge, om det kan svare sig at sætte rugbrødsdeleren i produktion. Vil du hjælpe med at besvare vores spørgeskemaundersøgelse? Klik på linket, så kommer du til undersøgelsen.

https://www.surveymonkey.com/s/BL32HXR

Tak for hjælpen!

Mvh Eva

Det er godt nok dovenskab på et helt nyt plan hvis man ikke orker skære en rugbrøds mad ud

Anmeld

12. november 2013

1990h

Rytteren skriver:

Hej med jer!

Min mand og jeg har længe gået med en ide til at gøre det lettere at dele en rugbrødsmad i små firkanter - også kaldet ryttere - til småbørn.

Vi vil nu undersøge, om det kan svare sig at sætte rugbrødsdeleren i produktion. Vil du hjælpe med at besvare vores spørgeskemaundersøgelse? Klik på linket, så kommer du til undersøgelsen.

https://www.surveymonkey.com/s/BL32HXR

Tak for hjælpen!

Mvh Eva

jeg vil købe den...men nu kan jeg også godt lide smarte ting i køkkenet..

Anmeld

12. november 2013

Fuglemor

Som dagpleje mor ville jeg helt sikkert købe den

Anmeld

12. november 2013

Mother-love

Så har jeg svaret

Anmeld

12. november 2013

Wimmie

Chris86 skriver:

Kunne ikke finde på at købe den..
Hader unødvendige ting i køkkenskabe (riskoger, æggekoger, friture og aaaalt i den dur)

Jeg eeeeeeeeeelsker min riskoger 

Anmeld

12. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Måske den ville være fin i en vuggestue med mange børn, men nej, ville ikke købe den hjem til. har ALDRIG bandet over at skære rugbrød ud det er ikke lige den største tidsrøver i min hverdag, hehe

Anmeld

12. november 2013

Ciss

Jeg har aldrig nogen sinde stået ved køkkenbænken og tænkt: "Nej, hvor ville jeg ønske, at jeg havde en eller anden smart dims, som kunne dele denne rugbrødsskive op for mig". Det er ret og slet ikke et behov.

Desuden synes jeg faktisk, at det er fint at man kan variere størrelsen på bidderne og faconen, eftersom barnet udvikler sig. Man får hurtigt nok huset fuldt af småting, som er smaddersmart at bruge til barnet i omtrent to måneder. Så er de på et nyt stadie, og så ligger tingene bare der og fylder op og bliver ikke brugt mere.

Muligvis praktisk i vs'er og dagplejer, men i almindelige hjem tror jeg ikke, behovet er så stort.

Anmeld

12. november 2013

Rytteren

Hej alle

Tusind tak for hjælpen med spørgeskemaet - og ikke mindst jeres kommentarer her på siden.

Først vil jeg sige, at vi selvfølgelig har designet den, så man ikke skal sidde og nasse med at få firkanterne ud af dimsen. Vi er i gang med at få lavet en prototype, så vi rent faktisk kan afprøve den i praksis.

For det andet så er det virkelig sjovt, så forskellige vi er. Jeg er selv en kende neurotisk med madfingre. Man siger jo, at nød lærer nøgen kvinde at spinde, og jeg hader bare at få leverpostej og andet mad på fingrene. Derudover har jeg haft meget utålmodige børn, og jeg har åbenbart været et snøvl til at skære de fordømte madder ud i deres øjne. Og så opstår der jo skøre ideer. 

Anmeld

12. november 2013

Rødhætte

Rytteren skriver:

Hej alle

Tusind tak for hjælpen med spørgeskemaet - og ikke mindst jeres kommentarer her på siden.

Først vil jeg sige, at vi selvfølgelig har designet den, så man ikke skal sidde og nasse med at få firkanterne ud af dimsen. Vi er i gang med at få lavet en prototype, så vi rent faktisk kan afprøve den i praksis.

For det andet så er det virkelig sjovt, så forskellige vi er. Jeg er selv en kende neurotisk med madfingre. Man siger jo, at nød lærer nøgen kvinde at spinde, og jeg hader bare at få leverpostej og andet mad på fingrene. Derudover har jeg haft meget utålmodige børn, og jeg har åbenbart været et snøvl til at skære de fordømte madder ud i deres øjne. Og så opstår der jo skøre ideer. 

Jeg kunne godt finde på at købe sådan en. Det eneste jeg kan se problemet i er at der er flere forskellige rugbrød størrelser. Det kommer an på de forskellige mærker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.