Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer!
Min mand og jeg har længe gået med en ide til at gøre det lettere at dele en rugbrødsmad i små firkanter - også kaldet ryttere - til småbørn.
Vi vil nu undersøge, om det kan svare sig at sætte rugbrødsdeleren i produktion. Vil du hjælpe med at besvare vores spørgeskemaundersøgelse? Klik på linket, så kommer du til undersøgelsen.
https://www.surveymonkey.com/s/BL32HXR
Tak for hjælpen!
Mvh Eva
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan (:
Beklager, men synes det er spild af penge. Lige så nemt bare, at skærer dem ud med en kniv
Sådan.
Rytteren skriver: Hej med jer! Min mand og jeg har længe gået med en ide til at gøre det lettere at dele en rugbrødsmad i små firkanter - også kaldet ryttere - til småbørn. Vi vil nu undersøge, om det kan svare sig at sætte rugbrødsdeleren i produktion. Vil du hjælpe med at besvare vores spørgeskemaundersøgelse? Klik på linket, så kommer du til undersøgelsen. https://www.surveymonkey.com/s/BL32HXR Tak for hjælpen! Mvh Eva
Det første jeg tænker om den....Vil de små rugbrødshapser ikke sidde fast i alle de firkanter? Dette oplever jeg da, hvis jeg f.eks skærer Æbler/frugt ud med sådan en ligende..Eller hvis man deler Æg ud..Og eftersom rugbrødsmad er lidt fedtet.. så vil de jo sidde lidt fast?
Bshizzle skriver: Det første jeg tænker om den....Vil de små rugbrødshapser ikke sidde fast i alle de firkanter? Dette oplever jeg da, hvis jeg f.eks skærer Æbler/frugt ud med sådan en ligende..Eller hvis man deler Æg ud..Og eftersom rugbrødsmad er lidt fedtet.. så vil de jo sidde lidt fast?
det tænkte jeg også først, men mon ikke de har fundet på noget smart, ligesom de udstikkere til fondant hvor der er sådan en til at skubbe det ud med...
At skære et stykke rugbrød ud, er da noget af det nemmeste. Kniven er opfundet, så nej, jeg ville bestemt ikke betale penge for sådan et instrument.
jeg ville aldrig købe en til at skære rugbrød ud med... det tager ingen ting med en kniv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128