Hvad skal i nytårsaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

JeanetteK

Vi skal holde med nogle naboer, der også har børn. Hvis i bor i et børnekvarter, kunne det da være en oplagt mulighed? Der er sikkert andre, der ikke aner, hvad de skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

AnthonsMor

Enirt skriver:

Jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal nytårsaften, vi er et af de eneste par med børn i vennekredsen.

Sidste nytår var jeg højgravid og en uge over termin, så det blev bare stille og roligt med mineforældre og min moster.

I år har vi jo vores næsten 1 årig søn og vil rigtig gene fejre aftenen sammen med ham.

Hvad har i andre af planer?

Jeg tror, at Anthon og jeg skal holde det med mine forældre

Anmeld

12. november 2013

M (:

Enirt skriver:

Jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal nytårsaften, vi er et af de eneste par med børn i vennekredsen.

Sidste nytår var jeg højgravid og en uge over termin, så det blev bare stille og roligt med mineforældre og min moster.

I år har vi jo vores næsten 1 årig søn og vil rigtig gene fejre aftenen sammen med ham.

Hvad har i andre af planer?

Jeg skal fejre nytår med min kæreste, vores søn, min far og mine 4 søskende. Det har været traditionen siden mine forældre blev skilt for 11 år siden. Vi tager nok på "ferie" i et badeland eller sommerhus (:

Anmeld

12. november 2013

Guldet

Vi skal være sammen med to hold venner - der begge har børn

6 voksne og børn på en 1mdr og 2 på 2år og en på 5år.

Stille og roligt - med go mad. Vi skiftes til at holde det også tager vi hver en ret med

Anmeld

12. november 2013

B&J

vi skal bare hygge hjemme

Anmeld

12. november 2013

Frk.S

Vi skal være herhjemme sammen med min søster og svoger og niecen, der er 1 år. Desuden min veninde, hendes mand og deres datter der er et par uger ældre end Freja (2 år).

Så det bliver også stille og roligt med god mad og hygge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.