Hvad skal i nytårsaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

CaWi

Enirt skriver:

Jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal nytårsaften, vi er et af de eneste par med børn i vennekredsen.

Sidste nytår var jeg højgravid og en uge over termin, så det blev bare stille og roligt med mineforældre og min moster.

I år har vi jo vores næsten 1 årig søn og vil rigtig gene fejre aftenen sammen med ham.

Hvad har i andre af planer?

Til vores søns første nytår var han 8 mdr. Han blev passet af farmor og farfar, mens vi holdte vores, for nu, sidste "vilde" nytår.
I år er han 20 mdr til nytår, og der holder vi nytår sammen med farmor og farfar. Til næste år har vi et vennepar som også er blevet forældre, så holder vi nok med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

chael

Enirt skriver:

Jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal nytårsaften, vi er et af de eneste par med børn i vennekredsen.

Sidste nytår var jeg højgravid og en uge over termin, så det blev bare stille og roligt med mineforældre og min moster.

I år har vi jo vores næsten 1 årig søn og vil rigtig gene fejre aftenen sammen med ham.

Vi var også de første der fik børn i vennekredsen for 7 år siden.

Og vi holdt altså bare en stille og rolig nytårsaften med os selv, eller det nærmeste familie.

Jeg har holdt nytår uden mine børn een gang, første eneste og sidste gang. Det sker aldrig mere... Troede jeg havde brug for det, men det var helt forkert.

Så om jeg så skal sidde alene med dem, så gør jeg det

De 2 store må være oppe til de kan se fyrværkeri kl. 00.00. Og indtil de dejser om. Den lille kommer i seng ved 19-20 tiden som han plejer.

Anmeld

12. november 2013

Laulund87

Vi skal vist være sammen med et vennepar som har en datter på 2 år og så min søster plus kæreste.

Så der bliver to børn på 2 og 4 år. Det bliver stille og roligt med mad udefra.

Venneparret var vi også sammen med sidste år og det passer mig fint at det bliver på den måde, for jeg kunne aldrig finde på at få vores datter passet nytårsaften og jeg gider alligevel ikke det helt vilde.

Anmeld

12. november 2013

Clisolka

Enirt skriver:

Vi skal holde sammen med et vennepar i år. De har en datter på samme alder som min, og så har vi jo selvfølgelig Oliver der er omkring 3½ mrd. på det tidspunkt, så der sker ikke det vilde  En stille og rolig aften 

Anmeld

12. november 2013

Bshizzle

Well... Så langt har vi faktisk ikke tænkt

Før jeg fik Nicolai (på 2 år) holdte vi det tit med venner hvor vi alle var klædt ud som en person mm
Men nu blir det bare mere roligt..

Jeg ved endnu ikke om min store dreng (på 8 år til den tid)
er hos os eller hans Far... ( længere historie..)

Men helt sikkert så vil vi gerne blive hjemme.. måske sammen med nogle venner eller lidt familie.

Jeg er VIRKELIG bange for fyrværkeri
Men det er utroligt smukt!

Anmeld

12. november 2013

Mitlivsommooor

Enirt skriver:

Vi skal over til et vennepar. Men da jeg er gravid bliver det bare stille og roligt fra min side af.

Selvfølgelig skal vi have god mad (han er kok) og hvad der nu ellers hører til en nytårsfest 

Anmeld

12. november 2013

Muffinmus

Vi har de sidste 3 år fået besøg af vores kammerat der er enlig far til en dreng på 11. Og vi sidder bare og får lidt god mad, ungerne hygger og kommer i seng kl 20-21 stykker. Den mindste på et kommer i seng før det
Den store dreng er oppe til ham og faderen kører hjem lidt over 12.
Så, tja, ingen druk, ingen fest, bare hygge med god mad og guf, chips og måske lidt børnechampagne

Anmeld

12. november 2013

2babygirls

Enirt skriver:

Vi har holdt nytår med et par fra min mødregruppe siden ungerne blev 1 år. De er nu 3 og så er 2. hold unger ca 1 og knap 11 mdr så de har en masse ud af hinanden

Anmeld

12. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi får besøg af min svigerinde og hendes unger, også holde vi børnefest ligesom vi gjorde sidste år. Mega hyggeligt! H stine

Anmeld

12. november 2013

Masig

Enirt skriver:

Ville ønske at vi havde et vennepar at fejre nytår med lige som i gør.

Hvordan foregår jeres aften så, når det er i børnehøjde

Det er også rart når nu man selv har børn og ikke lige kan holde den store fest...

Jamen det er faktisk bare lidt som enhver anden hyggelig middag... Vi spiser lidt tidligt, 2-3 retters menu med ikke for lange pauser imellem så børnene kan nå at få lidt af det hele inden sengetid... børnene får lov at rejse sig mellem måltiderne hvis ikke de lige gider sidde og vente og det kan man jo ikke forvente 3-årige gider...

Vi ser dronningens nytårstale, og ellers kører der måske lidt tegnefilm eller andet til at underholde ungerne mens vi spiser færdigt og hygger os ved bordet.. Der bliver skudt bordbomber af så længe det er ok med børnene, vi kigger på fyrværkeri, og ellers bare hygger... Får måske lige et glas eller to af noget ikke så børnevenligt 

Men ellers bare stille og roligt, ingen drukfest, ingen høj musik og larm, bare hygge indtil man ikke gider mere og tager hjem... Kommer igen an på hvad ungerne vil, nogle kan jo sove hvor som helst mens andre kun kan sove hjemme... Det vil tiden vise, hvordan det bliver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.