Hvad skal i nytårsaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.568 visninger
25 svar
1 synes godt om
12. november 2013

Enirt

Jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal nytårsaften, vi er et af de eneste par med børn i vennekredsen.

Sidste nytår var jeg højgravid og en uge over termin, så det blev bare stille og roligt med mineforældre og min moster.

I år har vi jo vores næsten 1 årig søn og vil rigtig gene fejre aftenen sammen med ham.

Hvad har i andre af planer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Mettefpigen

Skal bare hygge hjemme med bassen

Anmeld

12. november 2013

Enirt

Mettefpigen skriver:

Skal bare hygge hjemme med bassen

Hvad skal i lave i løbet af aftenen og hvad skal i så have at spise? Hvor gammel er dit barn

Anmeld

12. november 2013

Dot D

Jeg skal på arbejde og ungerne skal med

Så må manden i huset finde et sted at være med, det bliver garanteret en hygge dag/aften for os alle

Anmeld

12. november 2013

Masig

Enirt skriver:

Jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal nytårsaften, vi er et af de eneste par med børn i vennekredsen.

Sidste nytår var jeg højgravid og en uge over termin, så det blev bare stille og roligt med mineforældre og min moster.

I år har vi jo vores næsten 1 årig søn og vil rigtig gene fejre aftenen sammen med ham.

Vi skal have en rolig og hyggelig aften med nogle venner og deres børn... Aftenen bliver på børnenes præmisser, da der er aldersgrupper fra ca. 3 mdr til 3 år....

Anmeld

12. november 2013

Mettefpigen

Enirt skriver:

Hvad skal i lave i løbet af aftenen og hvad skal i så have at spise? Hvor gammel er dit barn

Han er 2 år.... Ved det ikk, nok ikk det helt store.... det er kun ham og mig så vil ikk lave det vilde mad

Anmeld

12. november 2013

lycly

Vi har 2 små børn i år og holder derfor nytår med et vennepar som også har et lille barn. Så det bliver en nytår på børnenes præmisser, det bliver så hyggeligt

Næste år er den ældste hos sin far nytårsaften, så den yngste kommer hjem til mine forældre og så holder vi "voksen nytår" for første gang i 4 år

Anmeld

12. november 2013

Enirt

Masig skriver:

Vi skal have en rolig og hyggelig aften med nogle venner og deres børn... Aftenen bliver på børnenes præmisser, da der er aldersgrupper fra ca. 3 mdr til 3 år....

Ville ønske at vi havde et vennepar at fejre nytår med lige som i gør.

Hvordan foregår jeres aften så, når det er i børnehøjde

Anmeld

12. november 2013

MyLove E

Vi bliver nok bare hjemme bare os tre. Elias er 2 1/2 år

Så laver vi en 3 retters. Noget med rejer eller muslinger det elsker Elias

Så tro jeg bare vi skal hygge og lege med alt det han har fået i julegave, spille spil. Måske køber vi en ny tegnefilm til ham vi kan se

Hverken min mand og jeg gider fyrværkeri. Så en flaske Asti til kl 24 ( hvis vi holder os vågn så længe)

Anmeld

12. november 2013

Kris89

tjae... nu har jeg gået meget op i at planlægge juleaften - har da helt glemt der er noget der hedder nytårsaften

tror bare det bliver os 4 (manden, sønnen, hunden og jeg).

vi er de eneste af vennerne der har små børn, så tvivler på der er nogen af dem der er med på en aften på sønnens præmisser...

mine forældre, svigerforældrene + mandens mormor og bedstemor kommer her juleaften, (så det er nemt for os med lille manden) så tvivler på vi "orker" alle sammen igen en uge efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.