Bag lukkede døre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

@BRUGER

Macrolf skriver:

Hejsa.

Lukker I døren ind til jeres barn når det skal sove og eller har I døren ind til soveværelset lukket om natten?

Vi har aldrig nogen lukkede døre, hader ikke at kunne høre mine børn :-)

Vores døre er lukket.. Men vi bruger så også babyalarm.. Hvis ikke vi havde den ville vores døre stå på klem, så vi kunne hører hende hvis det var.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Mettefpigen

Hans dør er lukket på klem og min dør er åben om natten... Har ingen problemer med at høre ham

Anmeld

11. november 2013

Wimmie

Macrolf skriver:

Hejsa.

Lukker I døren ind til jeres barn når det skal sove og eller har I døren ind til soveværelset lukket om natten?

Døren til min datters værelse er lukket mens vores til soveværelset står på klem. Vi har ingen problemer med at høre hende 

Anmeld

11. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her er døren som regel lukket ind til børnenes værelse. Vi kan sagtens hører dem alligevel.

Anmeld

11. november 2013

Tip!

Herhjemme er det kun wc døren der kan hænde at være lukket.. eller, det er den faktisk aldrig, da vi kun er 2.. 

lukker kun døren ind til kontoret hvis rodet har taget overhånd og jeg ikke gider se på det.. 

døren til min søns værelse er altid halvt åben.. Også til mit sove værelse.. 

Anmeld

11. november 2013

morethanperfect

Lukkede døre .. Vi har babyalarmer

Anmeld

11. november 2013

Janni.

her er døren lukket, mest på hundene. enten går de ind til ham eller også kan de finde på at gø og vække ham.

Vi har babyalarm..

Anmeld

11. november 2013

twinny

For det meste, som i næsten altid lukket ind til drengene. Da vi har et par dyr, der meget gerne vil der ind. Og putte i sækkestolen og det larmer. 

Men hvis af dem har mareridt, lader vi den stå på klem, når vi har trøstet og de sover igen. Så de kan høre os svagt i stuen for den ekstra tryghed.  Døren til mit soveværelse er altid åbnet.  

Anmeld

12. november 2013

MortilElias2010

Macrolf skriver:

Hejsa.

I begyndelsen havde vi åben dør/på klem og babyalarmen. Nu lukker vi døren imens os gamle stadigvæk er oppe og jeg sætter almindeligvis babyalarmen til (betryggende i et stort hus) Når jeg går i seng checker jeg op på ham og skifter lidt mellem at have døren åben eller lukket. Ikke af nogen særlig grund, det er vist bare pr. fornemmelse 

Anmeld

12. november 2013

Frk.S

Når Freja bliver puttet lader vi døren stå så vi kan høre hende. Når vi så går i seng lukker vi ind til hende, da vores soveværelse ligger i forlængelse af hendes - så forstyrrer vi ikke hende. Men vi kan sagtens høre hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.