Bag lukkede døre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her står ungernes døre på klem, mens vores står åben. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

Clisolka

Macrolf skriver:

Hejsa.

Lukker I døren ind til jeres barn når det skal sove og eller har I døren ind til soveværelset lukket om natten?

Vi har aldrig nogen lukkede døre, hader ikke at kunne høre mine børn :-)

Døren ind til Bella bliver fuldstændig lukket... Vi bor kun i en 2. værelses og har en lillebror på 9 uger som er oppe om natten. Så for ikke at forstyrre hendes nattesøvn bliver døren lukket 

Bella kan gå fuldstændig i spåner hvis døren ikke bliver lukket - vi har 2 hunkatte som godt kan lide at sove på hendes værelse, og det vil hun ikke have (endnu) 

Anmeld

11. november 2013

Kløver

De er lukket tommen ikke helt, ind til min søn er et håndklæde fra håndtag til håndtag så døren ikke kan lukkes, min datters dør har sådan rn skumgummidims på så den heller ikke kan lukkes ellers smække i, og døren til soveværelset er altid helt åben til delvis åbent ( min 30 cm mellem dør og karm når jeg ikke er i soveværelset og nede i stuen er der alarm på børnene så vi altid kan høre dem

Anmeld

11. november 2013

lineog4

Til drengenes værelse er der 2 døre (ja egentlig 3 men den 3. Er til et tilstødende væselse. Og døren til stuen er lukket, mens den til gangen er åbent. Min datter har sin dør åben og  vi har soveværelset døren åben, egentlig meget sjældent nogen andre døre end badeværelesesdøren er lukket her hjemme.

Anmeld

11. november 2013

Faith

Ja der er lukkede døre ind til begge værelser, men åben ud til gang og stue. Soveværelsesdøren står også åben.

Jeg sover meget let og har absolut ingen problemer med at høre mine børn om natten. Vi måtte flytte mindstemanden fra værelset ved siden af soveværelset ned til børneværelset i den anden ende af huset, simpelthen fordi jeg vågnede hver eneste gang han vendte sig i sengen eller sagde den mindste lille bitte lyd. Jeg nåede aldrig rigtig ned i den dybe søvn.

Anmeld

11. november 2013

Happiness

Lukas' dør er lukket. Men vores står på klem. Og vi kan SAGENS høre ham. Han sover let, så ville vågne hver gang vi gik i køkkenet, hvis den skulle stå åben.

Anmeld

11. november 2013

Muffinmus

Døren til Victoria står på klem, også min store dreng. Min mindste har døren helt lukket da hun sover dårligt i lys og de store vil have lys på gangen. Vi har døren på klem da jeg heller ikke sover godt i lys og derfor er den næsten helt lukket.

Anmeld

11. november 2013

Ciss

Her står dørene på klem.

Min mand ville have dem lukket, men så hørte jeg ikke børnene så godt om natten, så jeg insisterede på at have dem på klem, både deres og vores.

Ungerne vil helst have døren åben, når de skal sove - jeg tror, det er fordi de så hører lydene fra os i huset - men jeg plejer at trække den til, når de er faldet i søvn.

Anmeld

11. november 2013

CaWi

Macrolf skriver:

Hejsa.

Lukker I døren ind til jeres barn når det skal sove og eller har I døren ind til soveværelset lukket om natten?

Vi har aldrig nogen lukkede døre, hader ikke at kunne høre mine børn :-)

Når han bliver lagt i seng er hans dør, og døren ind tol stuen trukket til. Ikke lukket men bare trukket til.
Når vi så går i seng, bliver hans og vores egen dør åbnet ca 5 cm, så vi kan høre ham

Anmeld

11. november 2013

Mamalou

Døren står altid på klem indtil min lille basse, og det samme med døren til soveværelset. Jeg har det bare bedst sådan

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.