Bag lukkede døre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.626 visninger
31 svar
5 synes godt om
11. november 2013

..

Hejsa.

Lukker I døren ind til jeres barn når det skal sove og eller har I døren ind til soveværelset lukket om natten?

Vi har aldrig nogen lukkede døre, hader ikke at kunne høre mine børn :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

stjernehimmel

Macrolf skriver:

Hejsa.

Lukker I døren ind til jeres barn når det skal sove og eller har I døren ind til soveværelset lukket om natten?

Prinsesssen står på klem... vores er nogle gange lukket helt... men det er ikke noget jeg bryder mig om..... hende af min er godt nok 8 år... men det der med helt lukket dør er ik lige mig...

Anmeld

11. november 2013

MyLove E

ingen af den er lukket om natten.
Men om aften har vi lukket dør ind til stuen og så har vi alarm på ham :-)

Anmeld

11. november 2013

isabellasmor

Macrolf skriver:

Hejsa.

Vi lukker døren til hendes værelse Når vi er ovenpå i stuen, og så har vi baby alarm tændt. Når vi går i seng er døren åben (vores soveværelse har dør ind til vores datters værelse) men døren ud til gangen er lukket  

Anmeld

11. november 2013

lycly

Macrolf skriver:

Hejsa.

Vi har dørene på klem, de står ca 10 cm åben. Mest fordi vi bor så småt, så hvis alt står helt åben så kunne vi ligeså vel være i samme rum

Anmeld

11. november 2013

L&V

Både børnenes dør og vores dør står på klem og kan sagtens høre dem også gennem vægen

Anmeld

11. november 2013

MorTil4<3

Macrolf skriver:

Hejsa.

lukket fuldkommen .. der er så lydt her i huset som også kun er et et plans hus, så kan udmærket høre ungerne

Anmeld

11. november 2013

Silas&Mille

Døren bliver lukket ind på børnenes værelser når de skal sove for ellers smutter misserne ind og ligger sig ved dem, og det vil jeg ikke have

Men vi lukker så ikke døren til soveværelset når vi går i seng, så vi kan sagtens hører børnene hvis der er noget

Anmeld

11. november 2013

kriknu

Herhjemme gør det ingen forskel om døren er åben eller lukket da vi ikke kan høre ham alligevel og han sover ikke specielt tungt så hvis ikke døren er lukket så vågner han hvis vi går forbi, så vi har babyalarm på ham :-)

Håber dog det bliver anderledes når vi flytter til februar

Anmeld

11. november 2013

Laulund87

Mellem Marias værelse og stuen er der to døre og de står begge på klem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.