Aftensmad til 2 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

(august)

Hej

Vi har en på knap 2 og en på 3. Som udgangspunkt spiser de hvad der bliver serveret, men hvis portonerne bliver for store kan de ikke overskue det og gider ikke spise. En anden ting kan være at det skal være meget synligt hvad der ligger på tallerkenen, dvs. ikke så manget sammen kogt, da de ikke ved hvad der er i.

Vi bruger meget friske grøntsager, da de ikke er til dampede og kogte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

MorDk

Herhjemme får ungerne det samme som os. Der bliver IKKE lavet særkost. Mine børn er ikke kræsne. Men der kan være perioder hvor ungerne ikke gider det ene og det andet. Men så er det bare ærgeligt. Er de sultne spiser de. Selvfølge tvinger jeg dem ikke til at spise noget de ikke kan lide. Men børn har bare perioder hvor de ikke kan fordrage kartofler. Men jeg tilbyder kartofler alligevel. Ingen særkost her. Men der er jo altid noget på bordet de kan lide. Og hvis de skal spise sig mætte i sovs eller kun bønnespirer... så er det sådan det er

Anmeld

10. november 2013

MorDk

og så lige en tilføjelse:

Vi blander os ikke når ungerne spiser. Og jeg er også ligeglad med hvilken rækkefølge de spiser. Der ryger meget mere mad ned hvis der ikke er fokus på dem og deres tallerken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.