Vores er ikk decideret kræsen, men det er da ikke alt han kan lide. Vi servere det vi nu får, kunne aldrig drømme om at lave specielmad til ham med mindre vi går noget han ikk kan tåle eller fysisk ikk kan spise (Selvom det tror jeg efterhånden ikk der findes)
jeg har set så mange dårlige eksempler på voksne mennesker der er direkte pinlige at spise ude sammen med eller have på besøg, netop fordi deres mødre har lavet livretterne om og om igen hele deres opvækst, i stedet for at udfordre dem og være kontante. Det er en gigantisk bjørnetjeneste.
vi laver en tallerken med lidt af det hele til vores dreng, og så smager han det hele og spiser det han vil have. Nogen dage vil han ikk have kød og spiser kun tilbehør, andre gange er det omvendt. Jeg tror på at han nok skal spise hvis han er sulten. Og det kan vi jo også se. Nogen gange vil han kun have ris og karrysovs når vi får boller i karry, men det betyder ikk nødvendigvis at han ikk kan lide bollerne, han er bare ikk så sulten, for andre dage spiser han rub og stub på tallerknen. 
synes i skal servere det i selv får og og hvis hun INGENTING spiser og er sulten senere, så lav et kedeligt stykke rugbrød til hende.
Anmeld