Åh nej :'( (Kradsmærker)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2013

1990h

MorDk skriver:

Idag da jeg hentede min søn fra BH mødte der mig et frygtelig syn! Han har været "oppe og slås" og han var faktisk rigtig ked af det og "brød sammen" henne ved hans garderobe. AV mit moderhjerte. Fik "bare" af vide af en pædagog at det havde været "rigtig" fredag og at de havde stride ved hinanden... og så var den lig'som lukket.

Hvad havde I gjort?

Taget det op på mandag og lige spurgt ind til situationen? Eller lade den ligge?

Jeg føler bare det ville have været rart at vide hvad der var sket for bedre at kunne tale med min søn om det, som tydligvis var meget ked af situationen....

syntes bestemt du skal spørge på mandag..

forstår ikke helt dem der ikke kan se hvad man skal bruge det til.nej det rigtigt nok at man ikke kan bruge det til noget..men man er vel mor, og vil gerne vide hvad der sket med ens barn så man kan få snakket ud om det der hjemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

L&V

MorDk skriver:

Ja det ved jeg ikke. Men det ville have hjulpet en del at vide HVAD der var foregået/sket. Så kunne jeg bedre snakke med min søn om det.

jo jo men den sku man så ha taget i dag og ik først på mandag

Anmeld

8. november 2013

MorDk

Månsson skriver:

jo jo men den sku man så ha taget i dag og ik først på mandag

Det har du ret i...

men hvis det stadig påvirker ham mandag... så er mandag vel heller ikke for sent tænker jeg...

Anmeld

8. november 2013

L&V

MorDk skriver:

Det har du ret i...

men hvis det stadig påvirker ham mandag... så er mandag vel heller ikke for sent tænker jeg...

Nej det er det da ik oplever bare tit at børn er så meget i nuet at hvis man ik taler mere om det så er det glemt igen så det er nok mere for at du får ro

Anmeld

8. november 2013

Clisolka

MorDk skriver:

Idag da jeg hentede min søn fra BH mødte der mig et frygtelig syn! Han har været "oppe og slås" og han var faktisk rigtig ked af det og "brød sammen" henne ved hans garderobe. AV mit moderhjerte. Fik "bare" af vide af en pædagog at det havde været "rigtig" fredag og at de havde stride ved hinanden... og så var den lig'som lukket.

Hvad havde I gjort?

Taget det op på mandag og lige spurgt ind til situationen? Eller lade den ligge?

Jeg føler bare det ville have været rart at vide hvad der var sket for bedre at kunne tale med min søn om det, som tydligvis var meget ked af situationen....

Jeg tror jeg ville forhøre mig på mandag om situationen - mere for at få vished om hvad der var sket. 

Jeg har en datter med hukommelse som en elefant, så hvis det var sket her, ville hun snakke om det i rigtig lang tid 

Anmeld

8. november 2013

Maja_4000

Årh, Caroline brød også helt sammen da hun kom hjem til mig idag ( far hentede) .. Det eneste hun sagde var bare 'lukas slog mig maven' .. Igen og igen puha.. Må lige have spurgt hvad det gik ud på i næste uge :/

Anmeld

8. november 2013

Anonym101

MorDk skriver:

Hvad havde I gjort?

Jeg havde taget fat i pædagogen med det samme, helt klart.

Anmeld

8. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det er ærgerligt du ikke spurgte mere ind til det med det samme. Jeg kan godt forstå du vil vide hvad (og ikke hvem) der er sket. Børnene er i institution i mange timer og der er rart at vide hvad der er foregået, både godt og skidt.
Du kan jo sige at du kan mærke du blev ked af det på din drengs vegne og at du derfor fremover har brug for at vide hvad der er sket når sådan nogen situationer opstår. Det er jeg sikker på der er forståelse for

Anmeld

8. november 2013

Anonym101

MorDk skriver:

Ja nu fortæller han selv altid hvem han har "slåsset" med... og det er oftest samme lille menneske... Men altså ja det er ligegyldigt. Ville bare gerne vide HVAD der var sket så jeg kunne tale med min søn om det.

Hvis det er den samme der er efter ham i børnehaven må man jo tale om det med pædagogerne og evt. forældrene for lige, at lave en status så man ved hvad man skal være obs på både som pædagog og forælder

Anmeld

9. november 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.