Åh nej :'( (Kradsmærker)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
21 svar
13 synes godt om
8. november 2013

MorDk

Idag da jeg hentede min søn fra BH mødte der mig et frygtelig syn! Han har været "oppe og slås" og han var faktisk rigtig ked af det og "brød sammen" henne ved hans garderobe. AV mit moderhjerte. Fik "bare" af vide af en pædagog at det havde været "rigtig" fredag og at de havde stride ved hinanden... og så var den lig'som lukket.

Hvad havde I gjort?

Taget det op på mandag og lige spurgt ind til situationen? Eller lade den ligge?

Jeg føler bare det ville have været rart at vide hvad der var sket for bedre at kunne tale med min søn om det, som tydligvis var meget ked af situationen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

LinLin

Jeg ville have spurgt ind med det samme hvad der var sket...

Anmeld

8. november 2013

L&V

MorDk skriver:

Idag da jeg hentede min søn fra BH mødte der mig et frygtelig syn! Han har været "oppe og slås" og han var faktisk rigtig ked af det og "brød sammen" henne ved hans garderobe. AV mit moderhjerte. Fik "bare" af vide af en pædagog at det havde været "rigtig" fredag og at de havde stride ved hinanden... og så var den lig'som lukket.

Hvad havde I gjort?

Taget det op på mandag og lige spurgt ind til situationen? Eller lade den ligge?

Jeg føler bare det ville have været rart at vide hvad der var sket for bedre at kunne tale med min søn om det, som tydligvis var meget ked af situationen....

Jeg havde nok ik gjord mere ud af det. Hva sku det hjælpe

Anmeld

8. november 2013

M (:

MorDk skriver:

Hvad havde I gjort?

Jeg tænker, at det kunne være rart at vide HVAD, der var sket, men synes ikke det har betydning for situationen, HVEM, der har været involveret.

Jeg havde nok kun spurgt ind på mandag, hvis din søn på det tidspunkt stadig er påvirket af situationen. Hvis ikke, ville jeg lade den ligge.

God "bedring" til den lille mand og god weekend.

Anmeld

8. november 2013

MorDk

M (: skriver:

Jeg tænker, at det kunne være rart at vide HVAD, der var sket, men synes ikke det har betydning for situationen, HVEM, der har været involveret.

Jeg havde nok kun spurgt ind på mandag, hvis din søn på det tidspunkt stadig er påvirket af situationen. Hvis ikke, ville jeg lade den ligge.

God "bedring" til den lille mand og god weekend.

Ja nu fortæller han selv altid hvem han har "slåsset" med... og det er oftest samme lille menneske... Men altså ja det er ligegyldigt. Ville bare gerne vide HVAD der var sket så jeg kunne tale med min søn om det.

Anmeld

8. november 2013

B&J

nu du ikke spurgte mere ind til det idag ville jeg gøre det på mandag bare for lige at høre hvad skete der lige for ja børn kan jo komme op af slås sådan er det jo desværre

Anmeld

8. november 2013

MorDk

Månsson skriver:

Jeg havde nok ik gjord mere ud af det. Hva sku det hjælpe

Ja det ved jeg ikke. Men det ville have hjulpet en del at vide HVAD der var foregået/sket. Så kunne jeg bedre snakke med min søn om det.

Anmeld

8. november 2013

MorDk

B&J skriver:

nu du ikke spurgte mere ind til det idag ville jeg gøre det på mandag bare for lige at høre hvad skete der lige for ja børn kan jo komme op af slås sådan er det jo desværre

Ja det gør de. Og min søn kan være rigtig strid også. MEN det er bare lige voldsomt nok med så mange sår og kradsmærker i ansigtet. Kan tydligt se neglene som har være bordet ind i kinden. Og det er tydeligt at se der er taget fat. Med begge hænder!

Anmeld

8. november 2013

MorDk

LinLin skriver:

Jeg ville have spurgt ind med det samme hvad der var sket...

Ja men jeg hentede sent og ungerne var ked af det og trætte. og pædagogen sagde bare det jeg skrev tidligere... Jeg tænkte ik lige på at spørge mere ind til det ville heller kramme min søn... han havde brug for mig.

Anmeld

8. november 2013

B&J

MorDk skriver:

Ja det gør de. Og min søn kan være rigtig strid også. MEN det er bare lige voldsomt nok med så mange sår og kradsmærker i ansigtet. Kan tydligt se neglene som har være bordet ind i kinden. Og det er tydeligt at se der er taget fat. Med begge hænder!

åhhh kan lige mærke hvor ondt det må ha gjord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.