Hjalte otte måneder (07.11.2013)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

M (:

Tulle83 skriver:

Jeg prøver så vidt muligt kun at mose det med en gaffel, men noget af det, såsom rodfrugter, kan jeg stadig godt finde på at blende groft med en stavblender. Så får han evt. en kogt gulerod at gnave i, mens resten er blendet groft så der er lidt bid i.

Årh, okay. Hjalte spiser også gerne mose-mad. Troede du mente deciderede stykker kartoffel, hele pastaer m.m. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

mommy1991

M (: skriver:

Ja, det er det!! Selvom det nu efterhånden er længe siden vi har haft en kage-date :p

Hehe, men jeg bliver tyk af det skidt og du taber dig bare i et væk!!! Men æbleskive-date ville nu ikke være tosset

Anmeld

18. november 2013

M (:

emmagirl skriver:

Hehe, men jeg bliver tyk af det skidt og du taber dig bare i et væk!!! Men æbleskive-date ville nu ikke være tosset

Aaaarg, synes altså det ligner at du har tabt dig; har du vejet dig for nyligt?

Og min vægt står totalt stille; satser på, at det er fordi jeg bliver stærk!

Ej, det ville da være fjollet at sige nej til hjemmebagte æbleskiver - så er det jo spildt arbejde 

Anmeld

18. november 2013

Tulle83

Årh, okay. Hjalte spiser også gerne mose-mad. Troede du mente deciderede stykker kartoffel, hele pastaer m.m. 

Kartofler moser jeg med gaflen, men pasta skruer, agurker, tomater,clementiner, gulerødder osv. får han i stykker/skiver til selv at holde og spise.

Anmeld

18. november 2013

M (:

Tulle83 skriver:

Kartofler moser jeg med gaflen, men pasta skruer, agurker, tomater,clementiner, gulerødder osv. får han i stykker/skiver til selv at holde og spise.

Okay, det er det samme herhjemme. Så er vi da ikke helt fortabte selvom han ikke gider brød (kun knækbrød)..

Anmeld

18. november 2013

2babygirls

Måske hun bare er mest sulten om morgenen? Eller bedst kan koncentrere sig? (:

Hun er bare tosse sulten der fordi hun ikke spiser aftensmad

Anmeld

18. november 2013

M (:

2babygirls skriver:

Hun er bare tosse sulten der fordi hun ikke spiser aftensmad

Haha, tossede unge

Anmeld

18. november 2013

Tulle83

Okay, det er det samme herhjemme. Så er vi da ikke helt fortabte selvom han ikke gider brød (kun knækbrød)..

Sejt han spiser knækbrød! Hvordan giver du ham det? Er det blødt op, eller giver du det som det er?

Anmeld

18. november 2013

M (:

Tulle83 skriver:

Sejt han spiser knækbrød! Hvordan giver du ham det? Er det blødt op, eller giver du det som det er?

Jeg giver ham det i hånden uden noget på, og så bliver det opløst af savl

Anmeld

18. november 2013

mommy1991

Aaaarg, synes altså det ligner at du har tabt dig; har du vejet dig for nyligt?

Og min vægt står totalt stille; satser på, at det er fordi jeg bliver stærk!

Ej, det ville da være fjollet at sige nej til hjemmebagte æbleskiver - så er det jo spildt arbejde 

Ja, det fik jeg også at vide af mange i lørdags - det varmer! Men jeg har ikke været på vægten i et godt stykke tid, tror jeg venter til slutningen af måneden hvor jeg også skal måle mig  

Du er helt sikkert ved at opbygge muskler! så du skal ikke blive forskrækket hvis du pludselig tager lidt på. 

Mmmh, æbleskiver! (Kan godt lide at vi i samme besked snakker om vægttab, træning og æbleskiver....Hmm!!!) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.