Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Haha, undskyld!
Haha, undskyld!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dorthe1986 skriver: Det må du nok sige! Er alenemor så det er lidt svært at få opfyldt Ej, pjat :-D min dreng sagde den anden dag: "mor , jeg ku godt tænke mig sådan en lillebror"
Det må du nok sige! Er alenemor så det er lidt svært at få opfyldt Ej, pjat :-D min dreng sagde den anden dag: "mor , jeg ku godt tænke mig sådan en lillebror"
Hihi, det var da ellers et beskedent julegaveønske
Hvor gammel er din søn?
M (: skriver: Hihi, det var da ellers et beskedent julegaveønske Hvor gammel er din søn?
M (: skriver: Hvordan gik jobstart? (:
Hvordan gik jobstart? (:
Frk-Lotusblomst skriver: Det gik supe godt.. Var ved at dø kl. 15, havde det så skidt. Men faldt hurtigt til. Vi havde status så næsten alle medarbejdere bar der, så det var rart at hilse på alle de nye..kunne mærke på kroppen at det bliver godt at få den brugt op den måde igen
Det gik supe godt.. Var ved at dø kl. 15, havde det så skidt. Men faldt hurtigt til. Vi havde status så næsten alle medarbejdere bar der, så det var rart at hilse på alle de nye..kunne mærke på kroppen at det bliver godt at få den brugt op den måde igen
Hvorfor var du skidt? Tømmermænd?
Dejligt, at det var en god følelse at komme i gang igen!
M (: skriver: Hvorfor var du skidt? Tømmermænd? Dejligt, at det var en god følelse at komme i gang igen!
Frk-Lotusblomst skriver: Haha nej, dog ikke.. Var mega nervøs og havde ærligt ikke lyst til at vende tilbage.. Mister en del tid med Sofia og Kenneth..min træning bliver mindre og jeg var bange for st vore hverdag kollapser.. At jeg ikke kunne klare det hele.. Men det skal nok gå
Haha nej, dog ikke.. Var mega nervøs og havde ærligt ikke lyst til at vende tilbage.. Mister en del tid med Sofia og Kenneth..min træning bliver mindre og jeg var bange for st vore hverdag kollapser.. At jeg ikke kunne klare det hele.. Men det skal nok gå
Nårh, på den måde. Hm, sådan tror jeg alle mødre har det; det er vel lidt samme følelse, som da du startede igen efter barsel?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128