Hjalte otte måneder (07.11.2013)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

M (:

FrkZier skriver:

ååh han er altså så sød

SP får sig sguda et mindre hjerte stop

Haha, ja, er meget spændt på, om hun kan kende min lille bitte præmature baby..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

M (:

AnthonsMor skriver:

Han er jo bare absolut så super dejlig!

Jeg eeeelsker billedet fra brunchen, i barnevognen Han hygger!

Haha, JAAA, men tror nu der var en lille pige, der hyggede sig endnu mere!

Anmeld

11. november 2013

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold nu kæft søde, hvor flyver tiden hen.. Tænk at vi nu har unger på 8 og 9 måneder.. ??????????????????..

Skøn opdate og hvor er han bare blevet stor dygtige basse

Jamen jeg forstår ikke, hvor tiden bliver af!! De er jo lige kommet! Og må indrømme, at jeg snart begynder at stresse liiidt over, at MIN "lille" baby skal i vuggestue..

Anmeld

11. november 2013

M (:

christina92 skriver:

Hatten af for bassen!  utroligt en størrelse han har kæmpet sig op på den dygtige dreng! Her er Tiger 13 mdr. og er først lige ved at være oppe på de 9 kg...

Bliver da skønt at vise din vidunder dreng frem til SP

Haha, ja, han vil frem i verden den "lille" mand; han har jo alle dage haft travlt! Han havde ikke tid til at blive i maven, og han har altså heller ikke tid til at være en lille, præmatur baby! Han vil være en stooor dreng - Selvom det er lidt hårdt for moren, at det skal gå så hurtigt!

Og ja, jeg glæder mig til at vise ham frem omend de der besøg også altid er en slags mor-eksamen..

Anmeld

11. november 2013

M (:

BigHope13 skriver:

Åhh som altid er han da bare super charmerende og skøn at se på. Og virkelige fantastiske billeder.

Årh, tusind tak søde! Er også bare såå stolt af min lille lækre basse!
Og tænk sig, NU er det din tur lige om lidt til at flaske billeder af en lille lækkermås..

Anmeld

11. november 2013

M (:

Monski skriver:

Åååh hvor er han sød!! Helt fantastiske billeder

Tusind tak; er også en meget stolt mor!

Anmeld

11. november 2013

M (:

emmagirl skriver:

Han er jo bare fantastisk! Jeg er jo heldig at opleve ham (næsten) dagligt og nøøøj, en charmebasse  Er helt tosset med alle billederne, men især de sidste fra Vesterparken er da bare SÅ gode!!

Hihi ja, han gør i hvert fald hvad han kan, for at charme hele centeret Men det er så dejligt at vi ses så ofte; det giver en hel unik chance for ar følge med i hinandens lækre unger..

Ja, de er virkelig gode! Hun har fanget en del forskellige ansigtsudtyk denne gang Og så er jeg bare vild med efterårsfarverne, det giver bare en helt særlig stemning i billederne..

Anmeld

11. november 2013

christina92

M (: skriver:

Haha, ja, han vil frem i verden den "lille" mand; han har jo alle dage haft travlt! Han havde ikke tid til at blive i maven, og han har altså heller ikke tid til at være en lille, præmatur baby! Han vil være en stooor dreng - Selvom det er lidt hårdt for moren, at det skal gå så hurtigt!

Og ja, jeg glæder mig til at vise ham frem omend de der besøg også altid er en slags mor-eksamen..

Du er helt ret 

Og ja sådan havde jeg det også med sp besøg 

Anmeld

11. november 2013

M (:

christina92 skriver:

Du er helt ret 

Og ja sådan havde jeg det også med sp besøg 

Ja, og det er jo skørt at man har det sådan! For han er jo tydeligt en glad og tilpas dreng, der vokser og udvikler sig, men alligevel er man nervøs.. Hvad nu, hvis man bare bilder sig ind, at det går godt?

Anmeld

11. november 2013

Line&Mike

M (: skriver:

Så er det vist blevet tid til en update (selvom jeg ikke har været vildt aktiv på det seneste () - men sådan er det vel at være mor til en tumling).

Hjalte er nu 8 (!!!) måneder, og hold da op, hvor går det bare stærkt med udviklingen lige for tiden. Hjalte har for ca. 14 dage siden for alvor knækket rulle-koden og har i en lille måneds tid møvet sig bagud (ubevidst handling ). MEN i mandags skete det fantastiske; han begyndte at møve sig fremad og det HELT bevidst. Han møver mest, hvis han lokkes og nej, ikke farvestrålende legetøj kan friste den unge mand, næh nej, mors (slukkede og maks kedelige) iPhone er det der skal til!

Derudover har Hjalte i sidste uge fået sine to første tænder. Den første kom søndag (d. 20/10) og nummer to kom onsdagen efter (d. 23/10, hvor Ayasmor opdagede den under fødselsdagskaffen - iih, altså! )..

Sidst men ikke mindst er Hjalte i forgårs blevet flyttet på eget værelse om natten. Han kan slet ikke finde ud af det her skiften til vintertid, så han vågner og tror det er party-time kl. 04/05 om morgenen.. Det gør det så ikke bedre at A's vækkeur ringer på ca. samme tidspunkt, og dermed vækker den lille mand, som så begynder at snakke og dermed vækker moren (som bestemt ikke er a-menneske!!).
For at give os alle en bedre (og længere) søvn, er Hjalte derfor blevet flyttet ind til sig selv, og det tog vist hårdere på moren end på barnet..
Den første nat, var vi (på skift) inde og give sut 8 gange og han sov til 06.30 (KLAR FORBEDRING!) og i nat var jeg inde 4 gange, og han sov til 05.40. Stadig tidligt, men alt efter 05 er en forbedring

Hjalte blev sidst vejet for 10 dage siden, og da vejede han 9.380 gram og var, hold nu fast, 74 (!!!) cm lang. Så ingen ville længere skyde ham til at være præmatur, for han ligger over den øverste længdekurve for sin alder - sæt bare farten lidt ned unge mand!!

D. 22/11 skal vi have nye mål og vægt - er spændt på at se, om han fortsætter raketfarten. Derudover skal vi have Boel-prøve, men er ikk specielt nervøs, da jeg er sikker på, at han nok skal klare den til bravour. Men tror nu min SP bliver noget overrasket: hun har ikke set Hjalte siden han var tre måneder, og da var han jo stadig et lille nips på 5560 gram og er 64 cm.

Og så lidt billeder:

Hold da op en udvikling! 

Kan godt forstå at moren ikke kan følge med 

Men han er jo simpelthen bare for lækker! Og som tiden går får han jo bare endnu mere sit eget udtryk!

Elsker alle billederne, hehe. Hvor er de skønne! Det ser ret sjovt ud der hvor han ligger i den lilla lift/barnevognsdel. Han er bare aaalt for stor .

Har i fået taget prof billeder uden for? For de er godt nok smukke af ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.