helle85 skriver:
tak forsvar vi har også haft det med hr skæg til min datter sidste år og som du siger var det alt for inviklet til dem
ang app så har vi kun en samsung tlf som han dog sjælden få lov til at spiller på,
hov kom lige i tænke om at vi har fået en "handicaphjælper" som kommer 2 gangeom ugen for at lege/beskæftige ham og hun har en ipad som han engang imellem spiller på, så det kunne måske være en god ide vil i gerne be om navne på nogen af dem så kan jeg snakke med hende om det
hvorfor jeg tænkte bræt spil det vare mere så vi alle sammen kunne sidde og hygge os med et spil også han lære samtidig, for han syntes det er hyggelidt at sidde og spille
det må du meget gerne
Jeg har haft samme ide vedr. Brætspil men synes simpelthen ikke de er gode nok. Er selv på jagt efter nogen gode, men har ikke fundet dem.
Kommer lige med en liste over de apps jeg bruger til bogstaver. Har også nogen til det sproglige men det ved jeg ikke om din søn har behov for?
lille læser - er gratis og der sætter man bogstaver sammen og det er baseret på lydering
knæk læsekoden: er gratis og super godt i starten
Søde ord - koster, er fra alkalær som i det hele taget er et godt system.
mikroværkstedet har lavet et det på min iPad hedder: se bogstavlyde men ved ikke om det er navnet. Her kan man se lyden vist ved et ansigt.
line
Anmeld