Årh søde Tanja, hvor jeg dog føler med dig!! Sender 1000 varme tanker.
Min svigerfar døde for et år siden af et hjertestop, 50 år gammel. Nogle år forinden var min svigermor stukket af med en anden mand uden et ord til nogen, så vi havde kun lige fået kontakt med hende igen og hun bor laaangt væk.
Der gik et halvt år inden reaktionen kom for min kæreste. Og han er stadig sygemeldt. Han undertrykkede følelserne da de ville igennem og det kæmper han så med nu. Så vil bare sige at du skal give dig selv lov til at være ked af det. Måske det også vil hjælpe Lærke til at forstå det. Børn må også gerne se at mor og far bliver kede af det, for der er bare hårde perioder i livet.
Kan slet ikke sætte mig ind i hvor ondt det må gøre, specielt tanken om at hun ikke skal være en del af dine børns liv mere, det tænkte jeg også rigtig meget over med Sigurd og hans farfar. Men husk at fortælle dem om hende, så hun "lever videre" på den måde...
Har ikke noget godt råd, for det gør ondt og tager tid. Men giv dig selv lov til at være dig og lad følelserne komme! Og du kan altid skrive personligt til mig hvis det kan hjælpe dig.
Masser af kram og tanker 
Nadia.
Anmeld