den der "kærliged" :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

trække sig væk= at han aflyser, ikke ville ses så tit..

så tror jeg at han er blevet nervøs, fordi han ikke vil have at det samme sker igen, som med den sidste kæreste og det forstår jeg godt. børn har ikke godt at møde nye mennesker hele tiden, som så bare forsvinder igen.
så han vil nok bare være sikker i sin sag, før at i møder børnene.

han spørg jo også hvorfor at du har så travlt.. det giver vel lidt et clue om at han ikke synes det skal gå så hurtigt.

Kan faktisk Ikk huske hvordan det startet - kun at hans hus stod og sku laves efter vandskade, forsikring sku der køres advokat på, økonomien kørte Ikk så godt, hans far blev indlagt og så vel hans lille misbrug ://

Ja og hver gang vi skændes/diskuteret blev han mere nervøs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

I har allerede problemer efter 2 mdr? Og sorry, men en misbruger har brug for støtte, plads og forståelse. Hvis du stresser ham falder han i. Så... Drop ham. Eller drop alle de der småting der irritere dig for det kan han altså ikke håndtere lige midt i det her. Og jeg ville nok vælge at smutte. Problemer i paradis efter kun to mdr tegner ikke godt.

Problemer r det vel Ikk som sådan ?
Det vil bare uenigeheder fordi jeg Ikk ved en pind om sån en rygning

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Det lyder bare til at være alt for kaotisk i forhold til i kun har været sammen i to måneder. Det er jo ikke kun SMS, hvis du siger han har talt nedladende til dig. Det er bare for tidligt at have problemer i et forhold efter min mening. Han burde være forelsket op til begge ører. 

Det kan være det bare er dårlig timing, men i så fald kan det være i kan finde ud af det senere hen. Hvis han synes det går for hurtigt, så må du først og fremmest sætte farten ned. Jeg kan godt forstå han har reservationer i forhold til børnene. 

Men jeg ville nok ikke genoptage kontakten. 

Det var kun over SMS han talte grim ..

Han birket rigtig meget forelsket men efter det kom frem til mig han sku stop med rygning så det taget hårdt på ham

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

Skal lige forstå dig ret....

Du spiller dit barn ind i dit nye forhold på et meget tidligt tidspunkt, så du kan få opfyldt DIT behov for at være sammen med en ny kæreste?
Du er nødt til at tilsidesætte dine nyforelskede følelser og prioritere dit barn, og hvis det betyder, at jeres forhold udvikler sig langsomt, var det nok heller ikke til skade for alle parter, jeg kender ikke noget til dig, men har måske fornemmelsen af, at du godt kan være lidt omklamrende i starten af et forhold?

Det derfor jeg fortryder mine handlinger og ikke lyttet mere til HAM!
Jeg fik travlt med at blive en familie og verden sku se han var min

da jeg jeg blev så forelsket ku jeg Ikk styre mig og vil det sku gå efter mit hoved hvis Ikk blev vi uvenner

Anmeld

5. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Det derfor jeg fortryder mine handlinger og ikke lyttet mere til HAM!
Jeg fik travlt med at blive en familie og verden sku se han var min

da jeg jeg blev så forelsket ku jeg Ikk styre mig og vil det sku gå efter mit hoved hvis Ikk blev vi uvenner

Har du så lært noget af det her? - eller gentager du bare det hele, når du har mødt den næste?
I bund og grund må du selv rode med dit kærlighedsliv, men tænk dog for guds skyld på dit barn, og så må du have bedre held næste gang.

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

Har du så lært noget af det her? - eller gentager du bare det hele, når du har mødt den næste?
I bund og grund må du selv rode med dit kærlighedsliv, men tænk dog for guds skyld på dit barn, og så må du have bedre held næste gang.

Jeg tænker på mit barn , det her r den Første , jeg vil vise mir barn frem til .. Så tænker skam os på mit barn

Anmeld

5. november 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Det var kun over SMS han talte grim ..

Han birket rigtig meget forelsket men efter det kom frem til mig han sku stop med rygning så det taget hårdt på ham

Hmm... Men stadigvæk så er det bare et meget nyt forhold. Hvis i er i tvivl nu, så bliver det bare ikke nemmere senere hen.

Anmeld

5. november 2013

chael

Anonym skriver:

godaften

jeg mødte for 2mdr siden en rigtig dejlig fyr, det gik rigtig godt den første måned.
derefter begyndte tingene at ændre sig, han begyndte ikke at have tid til at ses, der ku gå 14dage imellem, og jeg blev selvfølgelig ked af det og irriteret over det, han sagde at det fordi der forgik mange ting i hans liv lige nu (vandskade, arbejdesløs, forsikring, økonomi) men han havde tid til træning og familie.
vi begyndte at skændes/ diskutere en del (slet ikke det jeg ønskede, men jeg stoppede heller ikke mig selv og var lidt mere forstående, hvilket jeg fortryder )

i disse 2 mdr her, har jeg bakket ud MANGE gange fordi jeg ikk orket at skændes/diskutere og han blev bange for at han vil miste mig og ga udtryk for det, og jeg kom tilbage,

så blev jeg irriteret over at han udsatte vi sku mødes hinandens børn gang på gang, men NU kan jeg jo godt forstå ham, han synes ikke vi sku det når vi skændes/toppes så meget.. samtidlig vil han heller ikke være facebook kærester af samme årsag..

jeg blev bekendt med at han havde en mindre hash misbrug, han startet til samtaler og skulle så stoppe helt den 4november.

han begyndte i weekenden at snakke rigtig grimt og nedladene til mig og jeg fortalte ham at det såret mig, han magtet ikke mere af det her (vi havede når han skulle til at stoppe med hans rygning, så jeg kunne bare gøre hvad jeg ville , han var ligeglad osvosv i den tone.,..

det endte med vi i lørdags sagde KOT - og nu har vi ikke snakket sammen i 3 dage.

MIT PROBLEM ..

jeg ønsker virkelige ikke at det skal være sådan her, jeg savner ham så inderligt og har lyst til at skrive ham, men vil det ikke være dumt?

vi havde det så godt når vi sås, vi hygget, nusset, grinet, leget/slogs for sjov og vi var bare så forelsket.

ved slet ikke hvad jeg skal gøre ?

den ene dag tænker jeg, det os bedst bare at komme ud af det her, men alligevel tænker jeg at det samtidligt er dumt at bare droppe det pga mange misforståelser over sms'er - vi var kun uvenner over sms'er og i ved selv hvordan sms'er kan misforstået.

håber i vil tage tid til at give jeres besyv med ...

mit er så knust.

Ville smide bolden over til ham...

Men jeg er også blever så kold en skid, at hvis jeg ikke hørte noget eller gik det på min måde, så ville jeg bare lukke totalt af for ham og følelserne omkring ham...

Synes du skal lade ham sejle i sin egen sø... Han skal nok komme rendende, så snart han kan lugte du er på vej væk...

Anmeld

5. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Kan faktisk Ikk huske hvordan det startet - kun at hans hus stod og sku laves efter vandskade, forsikring sku der køres advokat på, økonomien kørte Ikk så godt, hans far blev indlagt og så vel hans lille misbrug ://

Ja og hver gang vi skændes/diskuteret blev han mere nervøs..

så er jeg ret sikker på at han føler sig presset. og især hvis hans far er blevet indlagt. hvis min far var blevet indlagt, tror jeg også jeg havde tænkt mere på ham end at skulle se en fyr hver/hver anden dag..

hvis du vil ham, er du nød til at slappe af og sig at du er der hvis han har brug for at snakke eller har brug for hjælp.. ellers skal du glemme ham.

Anmeld

5. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg tænker på mit barn , det her r den Første , jeg vil vise mir barn frem til .. Så tænker skam os på mit barn

jamen i har kendt hinanden i under 2måneder da du vil lade dit barn møde ham, fordi at du vil kunne se ham mere. det er (undskyld) for din egen skyld, men det er barnet det kommer til at gå udover, hvis det så går galt mellem jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.