Anonym skriver:
godaften 
jeg mødte for 2mdr siden en rigtig dejlig fyr, det gik rigtig godt den første måned.
derefter begyndte tingene at ændre sig, han begyndte ikke at have tid til at ses, der ku gå 14dage imellem, og jeg blev selvfølgelig ked af det og irriteret over det, han sagde at det fordi der forgik mange ting i hans liv lige nu (vandskade, arbejdesløs, forsikring, økonomi) men han havde tid til træning og familie.
vi begyndte at skændes/ diskutere en del
(slet ikke det jeg ønskede, men jeg stoppede heller ikke mig selv og var lidt mere forstående, hvilket jeg fortryder )
i disse 2 mdr her, har jeg bakket ud MANGE gange fordi jeg ikk orket at skændes/diskutere og han blev bange for at han vil miste mig og ga udtryk for det, og jeg kom tilbage,
så blev jeg irriteret over at han udsatte vi sku mødes hinandens børn gang på gang, men NU kan jeg jo godt forstå ham, han synes ikke vi sku det når vi skændes/toppes så meget.. samtidlig vil han heller ikke være facebook kærester af samme årsag..
jeg blev bekendt med at han havde en mindre hash misbrug, han startet til samtaler og skulle så stoppe helt den 4november.
han begyndte i weekenden at snakke rigtig grimt og nedladene til mig og jeg fortalte ham at det såret mig, han magtet ikke mere af det her (vi havede når han skulle til at stoppe med hans rygning, så jeg kunne bare gøre hvad jeg ville , han var ligeglad osvosv i den tone.,..
det endte med vi i lørdags sagde KOT - og nu har vi ikke snakket sammen i 3 dage. 
MIT PROBLEM ..
jeg ønsker virkelige ikke at det skal være sådan her, jeg savner ham så inderligt og har lyst til at skrive ham, men vil det ikke være dumt?
vi havde det så godt når vi sås, vi hygget, nusset, grinet, leget/slogs for sjov og vi var bare så forelsket.
ved slet ikke hvad jeg skal gøre ?
den ene dag tænker jeg, det os bedst bare at komme ud af det her, men alligevel tænker jeg at det samtidligt er dumt at bare droppe det pga mange misforståelser over sms'er - vi var kun uvenner over sms'er og i ved selv hvordan sms'er kan misforstået.
håber i vil tage tid til at give jeres besyv med ...
mit
er så knust.
Ville smide bolden over til ham...
Men jeg er også blever så kold en skid, at hvis jeg ikke hørte noget eller gik det på min måde, så ville jeg bare lukke totalt af for ham og følelserne omkring ham...
Synes du skal lade ham sejle i sin egen sø... Han skal nok komme rendende, så snart han kan lugte du er på vej væk...