Begyndersko vintersko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

Miin'Baby'Mus

Månsson skriver:

Nej men der ka jo nemt gå 1månede +/- før hun går selv og der kan en fod vokse meget

Det er rigtig, men som jeg skriver til en anden:

Jeg er selv meget udemenneske og vi har have og hund, så vi vil komme til at være meget ude lige meget hvad. Og derfor synes jeg det er synd hvis hun skal være låst fast til barnevognen

Dagplejemoren har børnene med ude hver dag, altså ikke hvis det står ned i stænger med regn, men de er ude hver dag ellers og jeg vil jo gerne min datter kan komme så meget rundt som muligt - også fordi at hun, selv, rigtig gerne vil og jeg synes det er synd at begrænse hende.

Og jeg kan jo altid bytte skoen til en anden størrelse eller helt bytte den hvis hun ikke komme til og bruge den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Team Putte

Miin'Baby'Mus skriver:

Hej,

Jer som har vinterbørn, hvilken begyndersko fik jeres børn/barn ? Vores er fra januar og tænker at hun skal ønske sig sko i julegave, men hvilken? 

jeg brugte prewakers fra Bundgaard til Ida.. Man kan få sådan en overtrækssko til dem så de bliver vandtætte og varmere de er rigtig smarte! Jeg købte til Ida til efteråret men hun nåede at gå rigtigt inden og har derfor fået rigtige vinterstøvler

Anmeld

5. november 2013

Michalala

Miin'Baby'Mus skriver:

Jeg er selv meget udemenneske og vi har have og hund, så vi vil komme til at være meget ude lige meget hvad. Og derfor synes jeg det er synd hvis hun skal være låst fast til barnevognen

Dagplejemoren har børnene med ude hver dag, altså ikke hvis det står ned i stænger med regn, men de er ude hver dag ellers og jeg vil jo gerne min datter kan komme så meget rundt som muligt - også fordi at hun, selv, rigtig gerne vil og jeg synes det er synd at begrænse hende.

Ja, hun skal absolut ikke begrænses. Det syntes jeg heller ikke. Jeg har haft god glæde af at spørge min dp-mor hvad min datter har brug for. Hun har jo mange års erfaring.

Anmeld

5. november 2013

L&V

Miin'Baby'Mus skriver:

Det er rigtig, men som jeg skriver til en anden:

Og jeg kan jo altid bytte skoen til en anden størrelse eller helt bytte den hvis hun ikke komme til og bruge den

Og det vil et par overtræksfutter snildt ku klare og det skader ikke som det kan gøre med sko før man kan gå..

Anmeld

5. november 2013

NessaXenia

Hvad med Bundgaard prewalkers? Kan fås med overtræk til lidt ligesom et regnslag

Anmeld

5. november 2013

Miin'Baby'Mus

Michalala skriver:

Ja, hun skal absolut ikke begrænses. Det syntes jeg heller ikke. Jeg har haft god glæde af at spørge min dp-mor hvad min datter har brug for. Hun har jo mange års erfaring.

Jeg spørger også dp - det er jo min den første, så så meget ved jeg heller ikke om hvad der er godt at have med i dp  

Men det er måske også bare mig der har en dum ide om at det er en god ide med sko/støvler eller andet?

Anmeld

5. november 2013

Miin'Baby'Mus

NessaXenia skriver:

Hvad med Bundgaard prewalkers? Kan fås med overtræk til lidt ligesom et regnslag

Vil jeg da kigge på 

Anmeld

5. november 2013

Miin'Baby'Mus

Månsson skriver:

Og det vil et par overtræksfutter snildt ku klare og det skader ikke som det kan gøre med sko før man kan gå..

Hun ville jo stadig ikke få skoene på før hun kan gå!

Anmeld

5. november 2013

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

jeg brugte prewakers fra Bundgaard til Ida.. Man kan få sådan en overtrækssko til dem så de bliver vandtætte og varmere de er rigtig smarte! Jeg købte til Ida til efteråret men hun nåede at gå rigtigt inden og har derfor fået rigtige vinterstøvler

Vil jeg kigge på, tak 

Anmeld

5. november 2013

ano14316

Miin'Baby'Mus skriver:

Hej,

Jer som har vinterbørn, hvilken begyndersko fik jeres børn/barn ? Vores er fra januar og tænker at hun skal ønske sig sko i julegave, men hvilken? 

Jeg ville ønske mig gavekort til ønskebørn eller skoringen eller hvor i nu tænker at købe sko og så vente med at købe til hun går stabilt selv..

Det går meget hurtigt med de fødder, især de aller første sko, da der kun må være 1/2-1 cm vokse tillæg.. Magnus købte jeg nye sko til lige omkring 1/9 og idag er han gået en størrelse op igen. Så der er 2 størrelser på 2 måneder.
Guskelov regnede jeg lidt med det så har ikke købt vinterstøvler endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.