Michalala skriver:
Går hun i dagpleje/VS?
Hvis hun går med hjælp nu passer det jo nok meget godt med at hun går rigtigt til januar, hvor hun bliver 1 år. Men hvis I ikke er meget ude er der jo ikke behov for vinterstøvler. Jeg tror jeg ville spørge pædagogen (hvis hun bliver passet ude) hvad der er behov for.
Min datter begyndte at gå for 1 mnd. siden. Hun har rigtige vinterstøvler til hele denne sæson, men det er jo også en hel vinter. Men når det bliver rigtig koldt er de ikke meget udenfor i den størrelse. Så det er spørgsmålet om din datter overhovedet får brug for en vinterstøvle, eller om du kan nøjes med en overgangssko.
Jeg er selv meget udemenneske og vi har have og hund, så vi vil komme til at være meget ude lige meget hvad. Og derfor synes jeg det er synd hvis hun skal være låst fast til barnevognen
Dagplejemoren har børnene med ude hver dag, altså ikke hvis det står ned i stænger med regn, men de er ude hver dag ellers og jeg vil jo gerne min datter kan komme så meget rundt som muligt - også fordi at hun, selv, rigtig gerne vil og jeg synes det er synd at begrænse hende.

Anmeld