Begyndersko vintersko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
24 svar
8 synes godt om
5. november 2013

Miin'Baby'Mus

Hej,

Jer som har vinterbørn, hvilken begyndersko fik jeres børn/barn ? Vores er fra januar og tænker at hun skal ønske sig sko i julegave, men hvilken? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

L&V

Miin'Baby'Mus skriver:

Hej,

Jer som har vinterbørn, hvilken begyndersko fik jeres børn/barn ? Vores er fra januar og tænker at hun skal ønske sig sko i julegave, men hvilken? 

I forhold til hun nok ikke går? Så ville jeg absolut ik gi hende sko på men overtræksfutter

Anmeld

5. november 2013

Jenny12

Miin'Baby'Mus skriver:

Hej,

Min søn bliver et år om 14 dage, han går ikke og får ikke sko denne vinter

Et par futter som "Månsson" skriver synes jeg er en god idé. Men synes du selv behovet er der for et par "rigtige" sko?

Anmeld

5. november 2013

Miin'Baby'Mus

Månsson skriver:

I forhold til hun nok ikke går? Så ville jeg absolut ik gi hende sko på men overtræksfutter

Hun er begyndt at gå ved hjælp - derfor jeg tænker at det nok er rart med sko 

Anmeld

5. november 2013

L&V

Miin'Baby'Mus skriver:

Hun er begyndt at gå ved hjælp - derfor jeg tænker at det nok er rart med sko 

Man anbefaler at vente til de går stabilt selv uden nogle hjælpe midler

Anmeld

5. november 2013

Miin'Baby'Mus

Jenny12 skriver:

Min søn bliver et år om 14 dage, han går ikke og får ikke sko denne vinter

Et par futter som "Månsson" skriver synes jeg er en god idé. Men synes du selv behovet er der for et par "rigtige" sko?

Hun går nemlig ved hjælp, så forestille mig ikk at der går 6 måneder før hun går selv  

Anmeld

5. november 2013

Miin'Baby'Mus

Månsson skriver:

Man anbefaler at vente til de går stabilt selv uden nogle hjælpe midler

Nu skulle hun heller ikke bruge dem den første dag hun får dem 

Men okay, Tak for svar  

Anmeld

5. november 2013

L&V

Miin'Baby'Mus skriver:

Nu skulle hun heller ikke bruge dem den første dag hun får dem 

Men okay, Tak for svar  

Nej men der ka jo nemt gå 1månede +/- før hun går selv og der kan en fod vokse meget

Anmeld

5. november 2013

Michalala

Miin'Baby'Mus skriver:

Hej,

Går hun i dagpleje/VS?

Hvis hun går med hjælp nu passer det jo nok meget godt med at hun går rigtigt til januar, hvor hun bliver 1 år. Men hvis I ikke er meget ude er der jo ikke behov for vinterstøvler. Jeg tror jeg ville spørge pædagogen (hvis hun bliver passet ude) hvad der er behov for.

Min datter begyndte at gå for 1 mnd. siden. Hun har rigtige vinterstøvler til hele denne sæson, men det er jo også en hel vinter. Men når det bliver rigtig koldt er de ikke meget udenfor i den størrelse. Så det er spørgsmålet om din datter overhovedet får brug for en vinterstøvle, eller om du kan nøjes med en overgangssko.

Anmeld

5. november 2013

Miin'Baby'Mus

Michalala skriver:

Går hun i dagpleje/VS?

Hvis hun går med hjælp nu passer det jo nok meget godt med at hun går rigtigt til januar, hvor hun bliver 1 år. Men hvis I ikke er meget ude er der jo ikke behov for vinterstøvler. Jeg tror jeg ville spørge pædagogen (hvis hun bliver passet ude) hvad der er behov for.

Min datter begyndte at gå for 1 mnd. siden. Hun har rigtige vinterstøvler til hele denne sæson, men det er jo også en hel vinter. Men når det bliver rigtig koldt er de ikke meget udenfor i den størrelse. Så det er spørgsmålet om din datter overhovedet får brug for en vinterstøvle, eller om du kan nøjes med en overgangssko.

Jeg er selv meget udemenneske og vi har have og hund, så vi vil komme til at være meget ude lige meget hvad. Og derfor synes jeg det er synd hvis hun skal være låst fast til barnevognen

Dagplejemoren har børnene med ude hver dag, altså ikke hvis det står ned i stænger med regn, men de er ude hver dag ellers og jeg vil jo gerne min datter kan komme så meget rundt som muligt - også fordi at hun, selv, rigtig gerne vil og jeg synes det er synd at begrænse hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.