Jer med 4 børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

Tip!

Min mor har 4 børn.. 

Først 2 piger så 2 drenge...  

Har en bekendt, hun har 6 drenge og nr 7 blev en pige.. Det KAN lykkes  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Simplyred

Vi har tre piger, hvoraf den sidste er vores fælles, de to andre havde jeg i forvejen...
Nu er jeg gravid igen med nr 4, og vi skal til kønsscanning d.20.dec....-spændende

Anmeld

16. november 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Har i både drenge og piger, eller er alle 4 stks samme køn? Og er det med samme mand?

Manden og jeg prøver at lave nr 4, og vi har 3 drenge og er næsten sikker på nr 4 også bliver en dreng

Jeg har 5 søskende.
Her er det pige-dreng-dreng-pige-pige-pige
Dreng-dreng-pige er trillinger

Anmeld

16. november 2013

MortilElias2010

Har kun et barn, en dreng, men springer til alligevel da mine forældre har 5 børn. Jeg er nummer to og her blev det sådan her: Dreng+pige+dreng+pige+dreng. De to ældste børn, min storebror og jeg, fik begge drenge førstefødte. Jeg forventer ikke flere børn, men min brors kone fik en pige anden gang  Så måske... hvis vi forsøgte ville det gå ligeledes  

Anmeld

16. november 2013

PrincessTanja

Mine forældre prøvede i mange år og få børn. Det har været svært for dem, så min mor har haft 6 spontane aborter - alle var piger. Så blev hun gravid igen, dødfødte desværre barnet i uge 26 ca. - det var også en pige. Hun blev så gravid igen, og med læger der fulgte hende tæt og mange måneders indlæggelse på sygehuset under graviditeten, lykkedes det hende og føde et levende barn - igen en pige. Efter det fik hun 2 børn mere - igen, det blev 2 piger.

Så hun har "mistet" 7 piger, og har heldigvis lykkedes hende og føde 3 levende piger= mine 2 storesøstre og mig.

Anmeld

16. november 2013

De3Guldklumper

Vi er 5 søskende

Pige, pige, dreng, pige, dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.