Jer med 4 børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Drenge eller piger eller blandet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.775 visninger
25 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2013

Anonym trådstarter

Har i både drenge og piger, eller er alle 4 stks samme køn? Og er det med samme mand?

Manden og jeg prøver at lave nr 4, og vi har 3 drenge og er næsten sikker på nr 4 også bliver en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Har i både drenge og piger, eller er alle 4 stks samme køn? Og er det med samme mand?

Manden og jeg prøver at lave nr 4, og vi har 3 drenge og er næsten sikker på nr 4 også bliver en dreng

nu kan det nok ikke helt sammenlignes ved mig ;P men jeg har 2 drenge i forvejen og er gravid i uge 34+2 med en dreng og en pige. men ihvertfald bliver det 3 drenge og en pige herhjemme

Anmeld

4. november 2013

M (:

Nu har jeg ikke fire børn, men tillader mig at svare alligevel.

Jeg kender 3 par med 4 drenge, 1 par med 4 piger, 1 par med dreng-dreng-pige-dreng-pige-dreng og hjemme hos os er vi 5 børn, men først 3 piger og så 2 drenge; så det er ikke umuligt  

Held og lykke med projekt lillesøster (: 

Anmeld

4. november 2013

maria_wlt

Har ikke selv 4 børn men på min mor's side er de 4 - Pige/Pige -Tvillinger - Pige - Dreng

Hos min far er de 2 x 4 - Dreng -Pige -Pige -Pige og Dreng - Dreng - Pige -Dreng

Anmeld

4. november 2013

lineog4

Pige-pige-dreng-dreng

Anmeld

4. november 2013

Eliza

Jeg venter min mands nr 4. (Vores fælles nr 2)
Her er det dreng-pige-dreng-?

Anmeld

4. november 2013

modesty

Anonym skriver:

Et afgørende element for spørgsmålet er om faren er den samme, da det er far der bestemmer barnets køn - og ja, jo flere børn med samme køn, jo større sandsynlighed for at næste barn bliver samme køn igen.

Anmeld

4. november 2013

Rockertand

modesty skriver:

Et afgørende element for spørgsmålet er om faren er den samme, da det er far der bestemmer barnets køn - og ja, jo flere børn med samme køn, jo større sandsynlighed for at næste barn bliver samme køn igen.

Hvorfor?

Anmeld

4. november 2013

Sara.

Min far har 5 brødre

Min mors familie var første fødte pige, så dreng, pige, pige, pige og til sidst dreng.

Selv har jeg kun to. Pige og dreng.

Jeg har hørt at hvis man får en dreng ercder større sanddynlighed for st næste barn også er en dreng. Om det er rigtigt eller ammestue snak ved jeg ikke.

Anmeld

4. november 2013

LMX

Her har vi dreng-pige-pige og venter en pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.