Hvad ville du gerne lave lige nu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

MyLove E

*Knips* Solen skinner her ved poolen. I min hånd er der et glas med paraplyer og sugerør og en god Morgan og Cola
Jeg ligger på et luksus hotel med all incl.. Hvilket også indebære hotte tjerne

Jeg er sammen med en veninde måske en her fra som også har brug for at komme væk.

Mand og søn hygger sig der hjemme, mens mor prøver at finde sig selv igen og være frisk og klar til at komme hjem og være deres skønne kone og mor igen Hun har desværre været væk lidt

*knips*

Det er min drøm, men nu sidder jeg bag computer og er lige kommet hjem fra arbejde og træning. Burde nok gøre rent men tror det bliver en tur under dynen så jeg er frisk til fisen skal hentes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

bøllen

Ja hvis du bare kunne knipse med fingerne og være det sted du ønsker, være sammen med dem du ønsker og lave lige hvad du ønsker... hvad ville det så være?? og hvad laver du egentlig lige nu?

Jeg ville ønske at....... jeg var på ferie i Thailand (har planlagt den ferie i flere år, men vi har ikke fået sparet op til den endnu). Sammen med min mand og søn. Ligge ved poolen, på et femstjernet hotel. uhmm... det ville være lækkert!!

Lige nu.... er jeg bare derhjemme og gøre huset rent, imens min søn får sig en lur. Lidt forskel på drøm og virkelighed

Hvad med jer? ??

på arbejde

Anmeld

4. november 2013

grinny

Jeg ville spole tiden 7 uger frem og føde! 

Er bare ved at blive så utålmodig og tiden går så langsomt 

Lige nu passer og plejer jeg mit bygkorn-øje som er så hævet at det ligner jeg har fået en på kassen 

Anmeld

4. november 2013

ModerNatur

Jeg ville ønske at jeg ku springe hen til den dag hvor jeg (ønsketænkning) vandt i lotto
- så ku vi få huset lavet færdigt, komme på drømmerejsen (galapagos) og jeg ku få min uddannelse...

Istedet sidder jeg i sofaen mens ungerne sover og søger efter arbejde til når min barsel slutter i februar.. HÅBLØS OPGAVE!

Anmeld

4. november 2013

BigHope13

AnneMaria skriver:

Ja hvis du bare kunne knipse med fingerne og være det sted du ønsker, være sammen med dem du ønsker og lave lige hvad du ønsker... hvad ville det så være?? og hvad laver du egentlig lige nu?

Jeg ville ønske at....... jeg var på ferie i Thailand (har planlagt den ferie i flere år, men vi har ikke fået sparet op til den endnu). Sammen med min mand og søn. Ligge ved poolen, på et femstjernet hotel. uhmm... det ville være lækkert!!

Lige nu.... er jeg bare derhjemme og gøre huset rent, imens min søn får sig en lur. Lidt forskel på drøm og virkelighed

Hvad med jer? ??

Har faktisk to ønsker,

først ville jeg ønske at jeg lige nu var igang med at føde vores søn så vi langt om længe kunne møde ham og starte vores liv som familie på 3 er 40+2 idag.

Og når jeg så lige bliver lidt panisk over det nye liv som venter så ville jeg ønske at jeg sad med min skønne kæreste på en fantastisk god restaurant på kreta hvor vi har været på ferie 2011 og 2012. bare os to, kærester, fyldt med kærlighed og lykke

istedet ligger jeg på sofaen med ømt underliv og en pepsi inden jeg her om 10 minutter skal afsted med hunden til dyrlæge hvor han skal have drænet en blodsamling han har fået på øret.

Anmeld

4. november 2013

Muffin_girl

AnneMaria skriver:

Hvad med jer? ??

Jeg ville ønske jeg sad på en dejlig café i New York og drak en kop kaffe med min kæreste, og derefter skulle vi gå en tur ned af deres food lane( en hel vej med butikker med mad og cafeer) Og ellers bare hygge..

MEN JEG LAVER:

Jeg har gjort rent, og vasket tøj..

Og laver lektier.. Kan bare slet ikke komme i gang med de dumme lektier.. Og ser CSI, som en overspringshandling..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.