Hvad ville du gerne lave lige nu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
25 svar
11 synes godt om
4. november 2013

AnneMaria

Ja hvis du bare kunne knipse med fingerne og være det sted du ønsker, være sammen med dem du ønsker og lave lige hvad du ønsker... hvad ville det så være?? og hvad laver du egentlig lige nu?

Jeg ville ønske at....... jeg var på ferie i Thailand (har planlagt den ferie i flere år, men vi har ikke fået sparet op til den endnu). Sammen med min mand og søn. Ligge ved poolen, på et femstjernet hotel. uhmm... det ville være lækkert!!

Lige nu.... er jeg bare derhjemme og gøre huset rent, imens min søn får sig en lur. Lidt forskel på drøm og virkelighed

Hvad med jer? ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg gad også godt være et eller dejligt varmt sted med pool og lækker badestrand, sammen med kærsten og ungerne!! 

I stedet overvejer jeg at sove 1 time på sofaen, inden jeg ska ordne lidt i huset, vasketøj og til musik med thea. 

Det er min første fridag i 7 dage, og fra i morgen af venter der 10 arbejdsdage med blandet morgen- aften og weekendvagter. Så der er også langt fra drøm til virkelighed her!! Vh stine

Anmeld

4. november 2013

CaWi

Lige nu ville jeg ønske jeg lå og fik helkrops massage.

Hvad jeg laver nu: ligger på sofaen og har ondt af mig selv, da hele min krop gør ondt, fordi jeg har ligget af h..... til i nat.

Anmeld

4. november 2013

Bshizzle

Næsten det samme her 

Ville være ude og rejse med min kæreste, mens vores børn blev passet af deres Mormor og Morfar. 

Så kunne kæresten og jeg ENDELIG få noget alene tid sammen og ikke skulle tænke firma/arbejde 

Rejsen skulle HELT sikkert gå til Paris! 

(Et ønske vi begge længe har haft..) 

Og når vi så kom hjem fra ferie, så var ALT i huset lavet færdigt! 

Ååprrrrrh... Hvor ville jeg ønske det ik bare var en drøm! 

Jeg ligger her hjemme på sofaen møøøøg forkølet og træt 

Anmeld

4. november 2013

Albertsen92

AnneMaria skriver:

Ja hvis du bare kunne knipse med fingerne og være det sted du ønsker, være sammen med dem du ønsker og lave lige hvad du ønsker... hvad ville det så være?? og hvad laver du egentlig lige nu?

Jeg ville ønske at....... jeg var på ferie i Thailand (har planlagt den ferie i flere år, men vi har ikke fået sparet op til den endnu). Sammen med min mand og søn. Ligge ved poolen, på et femstjernet hotel. uhmm... det ville være lækkert!!

Lige nu.... er jeg bare derhjemme og gøre huset rent, imens min søn får sig en lur. Lidt forskel på drøm og virkelighed

Hvad med jer? ??

Jeg ville ønske jeg lå på herlev hospital og var i fuld gang med at føde min lille datter

Anmeld

4. november 2013

AnneMaria

Albertsen92 skriver:

Jeg ville ønske jeg lå på herlev hospital og var i fuld gang med at føde min lille datter

og hvad laver du istedet for?

Anmeld

4. november 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Åh ha ja man har mange drømme
Et realistisk et ville være og have et godt arbejde og ikke studere..

Og ja, så gad jeg også godt være på ferie med mit barn, måske i Australien eller USA.. = ønsketænkning

Anmeld

4. november 2013

Benjamins'mor

AnneMaria skriver:

Hvad med jer? ??

Åh, ja så ville jeg også ønske jeg var på ferie.... hvor ved jeg ikke helt.
Bare nyde varmen og bade i poolen med min kæreste, søn og datter.

Anmeld

4. november 2013

Albertsen92

AnneMaria skriver:

og hvad laver du istedet for?

Ligger bare i min seng med min skønne hun og venter på veer haha..
Keder mig, er bare på baby.dk og facebook

Anmeld

4. november 2013

Masig

Som så mange andre gad jeg godt ligge og slikke sol i syden sammen med kæresten og sønnen... Istedet sidder jeg her og læser til eksamen i projektstyring, kigger ud på det kedelige regnvejr, prøver at tage mig sammen til at ordne vasketøj, rydde op og gøre rent og gå med hunden.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.