Hvad ville du gerne lave lige nu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

Troldemommi

Jeg gad bare godt at det nu var december så jeg rigtig kunne jule sammen med min dejlige familie 

(men må først pynte op den 1 december)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Mor til Majbørn

jeg ville ønske, at jeg var på apoteket for at hente pencillinkuren imod min blærebetændelse, men desværre skal jeg først undervise indtil kl.15.00

.... for ÅÅÅÅÅH hvor skal jeg tisse!

Anmeld

4. november 2013

Aabye

AnneMaria skriver:

Ja hvis du bare kunne knipse med fingerne og være det sted du ønsker, være sammen med dem du ønsker og lave lige hvad du ønsker... hvad ville det så være?? og hvad laver du egentlig lige nu?

Jeg ville ønske at....... jeg var på ferie i Thailand (har planlagt den ferie i flere år, men vi har ikke fået sparet op til den endnu). Sammen med min mand og søn. Ligge ved poolen, på et femstjernet hotel. uhmm... det ville være lækkert!!

Lige nu.... er jeg bare derhjemme og gøre huset rent, imens min søn får sig en lur. Lidt forskel på drøm og virkelighed

Hvad med jer? ??

Hvis jeg kunne gøre det ville jeg have min sjællandske familie herover.
Jeg er ikke så meget til ferier, men min familie betyder alt. 
Jeg har min mor, min mormor, min stedfar, mine brødre og min stedfars familie herovre i jylland, men jeg mangler godt nok resten af min egen familie. Så dem ville jeg trylle herover.. 

Anmeld

4. november 2013

Loa

Jeg ville allerhelst være i vores helt eget hus og være igang med at indrette det hele.....

I stedet sidder jeg her i svigerforældrenes hus og kigger ud på regnen

Anmeld

4. november 2013

Tip!

Jeg ville ønske at jeg var sammen med mine forældre, der er på ferie i thailand...  

Nu har de været væk i en uge, og det varer længe inden de kommer hjem igen.. Årh vi savner dem.. 

I stedet sidder jeg på seminariet og skriver opgave med verdens dejligste gruppe 

Anmeld

4. november 2013

Carina:-)

Ferie ! Med telefon og mail der blev passet af en anden...

Istedet sidder jeg og arbejder,de små er puttet og jeg overspringer med lidt baby.dk 

Anmeld

4. november 2013

Ryberg

Jeg ville ønske jeg var på arbejde, på enten børn og unge institution, eller behandlingscenter - hen i den boldgade.... og at min mand havde fået godkendt hans jobplan og var i gang med grundforløbet som mekaniker

Det kunne være det BEDSTE!

Vi er begge ledige (jeg blev færdiguddannet i sommers, og han mistede sit arbejde for 1 måned siden) - av av..

Så lige nu sidder jeg bare her og søger job

Anmeld

4. november 2013

Dinsen

noget så "kedeligt" som at være på min dejlige arbejde, er PT sygemeldt, - men savner mit job som støtte person, "mine unger" , og kollegaer (staves) rigtig meget!!  

Anmeld

4. november 2013

jydeinden

tror jeg ville ønske at jeg var på ferie i auestralien, og kunne gå lange ture med dem jeg elsker...

istedet sidder man derhjemme og kan ikke slippe diverse bekymringer

Anmeld

4. november 2013

Michella2

AnneMaria skriver:

Ja hvis du bare kunne knipse med fingerne og være det sted du ønsker, være sammen med dem du ønsker og lave lige hvad du ønsker... hvad ville det så være?? og hvad laver du egentlig lige nu?

Jeg ville ønske at....... jeg var på ferie i Thailand (har planlagt den ferie i flere år, men vi har ikke fået sparet op til den endnu). Sammen med min mand og søn. Ligge ved poolen, på et femstjernet hotel. uhmm... det ville være lækkert!!

Lige nu.... er jeg bare derhjemme og gøre huset rent, imens min søn får sig en lur. Lidt forskel på drøm og virkelighed

Hvad med jer? ??

Jeg ville ønske jeg kunne få bare en enkelt dag mere med min farmor, og vise hende min dejlige datter, og fortælle jeg venter mig igen. Hun gik bort for lidt over 10 år siden, og der er ikke gået en eneste dag siden, hvor jeg ikke savner hende.

(min far er adopteret og enebarn, så min bror og jeg var hendes et og alt)

Og stedet er lige meget.

Lige nu sidder jeg og venter på jeg skal til akupunktur, og vasker tøj.. Ja med en lille tåre i øjet nu, fordi jeg lige netop i dag savner hende ekstra meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.