Blir så træt af mig selv! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

Kløver

AnnL skriver:

Lyder fornuftigt at rykke den for havefest der, nej nok ik lige så godt 

Ja præcis, når de andre børn kunne holde udenfor mm. så ja nok derfor vi drømmer om forår/sommer børn hihi 

Ja måske og så glemmer man mulighederne nu har jeg den 25 dec og er til tider en trels dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Babydrøm

Maja84 skriver:

Ja måske og så glemmer man mulighederne nu har jeg den 25 dec og er til tider en trels dag

Det forstår jeg godt at du synes. Jeg har den 20 nov. synes det er rigeligt tæt på jul, da jeg ik gider tænke jul før efter min fødselsdag.. Men er også lidt svært.. Kæresten har den 28 dec. Så ja det er jo fedt 

Anmeld

4. november 2013

Kløver

AnnL skriver:

Det forstår jeg godt at du synes. Jeg har den 20 nov. synes det er rigeligt tæt på jul, da jeg ik gider tænke jul før efter min fødselsdag.. Men er også lidt svært.. Kæresten har den 28 dec. Så ja det er jo fedt 

Min svigermor har 14 nov og tænker ikke engang fødselsdag endnu men der får man og også ønsker til fødselsdag få dage før eller juleønskerne 1-2 uger før jul må også være trels så tæt på og hvad man skal ønske sig, mon fordel er jeg kan nemt slå gaverne sammen og på den måde få lidt større ting

Anmeld

4. november 2013

Babydrøm

Maja84 skriver:

Min svigermor har 14 nov og tænker ikke engang fødselsdag endnu men der får man og også ønsker til fødselsdag få dage før eller juleønskerne 1-2 uger før jul må også være trels så tæt på og hvad man skal ønske sig, mon fordel er jeg kan nemt slå gaverne sammen og på den måde få lidt større ting

Lige præcis, ønsker tæt på hinanden og svært ik at ville tænke jul før efter min fødselsdag. Ja det er da en god nok fordel for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.