Blir så træt af mig selv! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

Kløver

Jeg har altid sagt jeg aldrig ville have julebarn, er jeg selv, og alligevel håbede jeg da i denne cyklus fordi ønsket var stort og når det endnu ikke er lykkedes bliver måneden for terminen jo pludselig mindre vigtig vi har mange fødselsdag i starten af året og fik termin med den 1 i marts og skæbnen ville han kom i jan midt imellem 5 familiemedlemmers fødselsdage så man kan ikke altid bestemme selv alligevel
Så er ønsket der bliver i jo glade uanset om terminen hedder jan, juni okt eller dec

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Kløver

Åse skriver:

fik at vide af en pige på 15 år at: "det er super nederen, at have fødselsdag i juli, for da man var lille kunne man ikke dele ud i skolen på sin rigtige fødselsdag og sener ville de andre være 16 før sommerferien og så kunne ens venner komme til 16+ fester før man selv kunne."

synes selv at det ikke betyder noget, vinter, efterår, sommer det er lige meget :-) 

Jeg tror også der er fordele og ulemper uanset hvornår man er født

Anmeld

3. november 2013

Kløver

Åse skriver:

fik at vide af en pige på 15 år at: "det er super nederen, at have fødselsdag i juli, for da man var lille kunne man ikke dele ud i skolen på sin rigtige fødselsdag og sener ville de andre være 16 før sommerferien og så kunne ens venner komme til 16+ fester før man selv kunne."

synes selv at det ikke betyder noget, vinter, efterår, sommer det er lige meget :-) 

Jeg tror også der er fordele og ulemper uanset hvornår man er født

Anmeld

3. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maja84 skriver:

Jeg har altid sagt jeg aldrig ville have julebarn, er jeg selv, og alligevel håbede jeg da i denne cyklus fordi ønsket var stort og når det endnu ikke er lykkedes bliver måneden for terminen jo pludselig mindre vigtig vi har mange fødselsdag i starten af året og fik termin med den 1 i marts og skæbnen ville han kom i jan midt imellem 5 familiemedlemmers fødselsdage så man kan ikke altid bestemme selv alligevel
Så er ønsket der bliver i jo glade uanset om terminen hedder jan, juni okt eller dec

Præcis, vi bliver nemlig glade uanset dato!  

bliver bare så træt af mig selv fordi jeg åbenbart indeni mig har nogen små latterlige "ideal-drømme" som er fuldstændig irrationelle, men er begyndt at fylde mere og mere jo længere hen på året vi kommer 

Anmeld

3. november 2013

Kløver

Mor11 skriver:

Præcis, vi bliver nemlig glade uanset dato!  

bliver bare så træt af mig selv fordi jeg åbenbart indeni mig har nogen små latterlige "ideal-drømme" som er fuldstændig irrationelle, men er begyndt at fylde mere og mere jo længere hen på året vi kommer 

Har vi ikke alle det tillad at have det sådan og så krydser vi for en lille juli/august/sep baby

Anmeld

3. november 2013

Babydrøm

Mor11 skriver:

Ja det er jo mega lige meget hehe 

da vi havde pb første gang tænkte vi slet ikk så langt ud i fremtiden, og endte med en terminsmåned hvor der er totalt pakket med fødselsdage i forvejen, men det går jo alligevel!  

tror bare jeg har en ide om at det ville være rart at have de dyre arrangementer spredt lidt jævnt udover året 

Ja er det jo hehe   Men jeg drømmer da stadig om et forår/sommerbarn.. Hvorfor gør man lige det.. 

Jeg har fødselsdag om vinteren, synes ik det er det fedeste, hvorfor ved jeg ik.. Men derfor jeg ønsker et forår/sommerbarn, det er da noget underligt noget hehe, for ja det betyder jo intet 

Ja selvfølgelig går det da, lige meget hvornår det bliver 

Og vi kan jo ik styre naturens gang, det sker når det sker, lige meget hvor meget vi gerne vil planlægge det 

Men gid vi kunne planlægge det 

Anmeld

4. november 2013

Kløver

AnnL skriver:

Ja er det jo hehe   Men jeg drømmer da stadig om et forår/sommerbarn.. Hvorfor gør man lige det.. 

Jeg har fødselsdag om vinteren, synes ik det er det fedeste, hvorfor ved jeg ik.. Men derfor jeg ønsker et forår/sommerbarn, det er da noget underligt noget hehe, for ja det betyder jo intet 

Ja selvfølgelig går det da, lige meget hvornår det bliver 

Og vi kan jo ik styre naturens gang, det sker når det sker, lige meget hvor meget vi gerne vil planlægge det 

Men gid vi kunne planlægge det 

Jeg er også vinterbarn og ka. Det hænge sammen med der er bedre muligheder når man skal holde fødselsdag om sommeren feks kan være ude

Anmeld

4. november 2013

Babydrøm

Jeg er også vinterbarn og ka. Det hænge sammen med der er bedre muligheder når man skal holde fødselsdag om sommeren feks kan være ude

Ja det hænger jo sammen med forhåbentlig dejligt vejr og mulighed for at være ude 

Anmeld

4. november 2013

Kløver

AnnL skriver:

Ja det hænger jo sammen og chance for et dejligt vejr 

Ja jeg overvejer at skubbe min 30 års fødselsdag, for er godt nok udfordrende med havefest/telt i dec/jan mdr
Eller da man var barn og andre kunne holde det ude

Anmeld

4. november 2013

Babydrøm

Maja84 skriver:

Ja jeg overvejer at skubbe min 30 års fødselsdag, for er godt nok udfordrende med havefest/telt i dec/jan mdr
Eller da man var barn og andre kunne holde det ude

Lyder fornuftigt at rykke den for havefest der, nej nok ik lige så godt 

Ja præcis, når de andre børn kunne holde udenfor mm. så ja nok derfor vi drømmer om forår/sommer børn hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.