god aften alle i kløgtige kvinder
sagen er den, at jeg tager mig selv i at have ulogiske, iratonelle tanker omkring pb
vi har en søn fra november2011 og er jo så selvsagt igang med nummer 2 nu. Jeg har længe godt kunne tænke mig et forår/sommerbarn, bare fordi vi nu har et vinterbarn i forvejen, og at det ikk ville blive så presset med fødselsdage, men det har bare været en "det kunne da være sjovt"-tanke førhen. NU tager jeg seriøst mig selv i at tænke at hvis den ikk er der nu (termin ville blive ca 25/7) så kunne vi måske også bare vente til næste sommer/efterår med at prøve, for fødselsdage og jul kommer til at være meget tæt hvis den næste bliver efterårs/vinterbarn!!!
Come on, det er jo møg ligegyldigt med den termin! Om det så blev 31/12 eller 24/12, så er det jo virkelig ikk det der tæller! Men HVORDAN stopper jeg de tanker? Hvorfor er det så svært at slappe af og tage det som det kommer? Kan jo for dælen ik styre naturens gang altså
andre der er blevet irrationelt forgabt i en bestemt årstid at få børn på? Og hvordan slipper man den tanke???
Mor11
Anmeld