Giver snart op på livet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.063 visninger
28 svar
21 synes godt om
1. november 2013

Anonym trådstarter

Hej alle.

Det bliver nok rodet det her. Jeg er bare træt af uforstående og næsten ufølsomme mænd! Jeg springer indeni som en tikkende bombe. Og gid det så bare var det! Slut færdig. Men nej, bekymringerne og ensomheden starter forfra. Længslen efter kærlighed og omsorg.

Problemet, rent ud sagt, er computer. Computer spil. Mit liv og forhold bliver ødelagt af det. Især spillet WoW. Spillet og jeg kan ikke leve side om side, ikke sådan her. Ikke 12 ud af 24 timer i døgnet. Ikke med når samtaler og personer i spillet synes vigtigere end mine samtaler og mig.

Det er nok nu! Jeg skal ikke tilsidesættes for spillet, spillet skal tilsidesættes for mig. Sådan er det desværre bare ikke.

Måtte bare ud med det et sted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hej alle.

Det bliver nok rodet det her. Jeg er bare træt af uforstående og næsten ufølsomme mænd! Jeg springer indeni som en tikkende bombe. Og gid det så bare var det! Slut færdig. Men nej, bekymringerne og ensomheden starter forfra. Længslen efter kærlighed og omsorg.

Problemet, rent ud sagt, er computer. Computer spil. Mit liv og forhold bliver ødelagt af det. Især spillet WoW. Spillet og jeg kan ikke leve side om side, ikke sådan her. Ikke 12 ud af 24 timer i døgnet. Ikke med når samtaler og personer i spillet synes vigtigere end mine samtaler og mig.

Det er nok nu! Jeg skal ikke tilsidesættes for spillet, spillet skal tilsidesættes for mig. Sådan er det desværre bare ikke.

Anmeld

1. november 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Hej alle.

det var da godt nok en noget dramatisk "titel".. men jeg kan sagtens forstå at det kan være frusterende når den ene part har andre interesser end en selv, men det må man enten acceptere så godt som man nu kan, eller erkende at man ikke kan, og komme videre hvor svært det end er

Anmeld

1. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej alle.

Det er i mine øjne sygeligt, hvis et menneske er så afhængigt af den virtuelle verden, at han/hun ikke er til stede i sit egentlige liv. Jeg bakker dig fuldstændigt op i, at det ikke er noget, du kan eller skal leve med. Om den eneste mulighed er at gå fra ham, eller om du kan få ham til at indse, han skal vælge mellem WOW eller dig, ved jeg af gode grunde ikke. 

Anmeld

1. november 2013

A&F

Hvor trist. Du skal sige fra og værdsætte dig selv . Fortæl ham om dine følelser og ændrer han sig ikke for din skyld , er han ikke noget du skal spilde din tid på.

Anmeld

1. november 2013

Chili

Det er svært at komme ud af (har selv spillet) 

du må bare tage en seriøs snak med ham. 

Anmeld

2. november 2013

Zelinasmor

Sådan har det også været herhjemme. Specielt med WoW og Hon. Sagde at nu skulle der skæres ned ellers gad jeg ikke mere. De hører intet af hvad man siger når de sidder og spiller. Nu spiller min kæreste måske 2 timers tid om aftenen når datteren er putter og det er det 

Anmeld

2. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Wow det er mange timer om dagen ...hvor finder han tiden til det? Han kan da umuligt tage sig af andet så?
Jeg forstår godt din frustration. Jeg havde krævet at der kom en tidsramme fx 2 timer om dagen (alt efter hvordan jeres hverdag ser ud) og hvis der er barn så efter puttetid eller i middagsluren. Hvis han ikke kan gå på kompromis ville jeg overveje meget stærkt hvorvidt jeg har lyst til at nøjes.
Hvor længe har han spillet i så mange timer? Jeg tænker om det er startet i forbindelse med noget eksempelvis arbejdsløshed ?

Anmeld

2. november 2013

M&J87

JEg kan virkelig godt forstå dig, jeg ville smide computeren ud af vinduet, mon han så ville fange det?

Anmeld

2. november 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Wow det er mange timer om dagen ...hvor finder han tiden til det? Han kan da umuligt tage sig af andet så?
Jeg forstår godt din frustration. Jeg havde krævet at der kom en tidsramme fx 2 timer om dagen (alt efter hvordan jeres hverdag ser ud) og hvis der er barn så efter puttetid eller i middagsluren. Hvis han ikke kan gå på kompromis ville jeg overveje meget stærkt hvorvidt jeg har lyst til at nøjes.
Hvor længe har han spillet i så mange timer? Jeg tænker om det er startet i forbindelse med noget eksempelvis arbejdsløshed ?

Han er arbejdsløs, men det er ikke derfor han er begyndt og spille igen . Så derfor mener han han har tiden til det. Han spiller når jeg tager mig af barnet om dagen, og det meste af natten når barnet sover.

Han har stort set spillet så længe de sidste 1 1/2 år - med små on/off perioder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.