Vil ikke sove til middag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt. Det har vi også brugt med barnevognen. Nogen gange bare at sidde og slappe af kan være godt. det kan vi andre jo også have brug for

Ja.. Jeg ville sige at barnet var klar til ikke at sove så meget, men når du siger at det er træt og tvær senere, er det jo nok ikke sagen..

Men håber det bliver bedre, eller lad bare barnet slappe af og være sig selv hvor meget sover barnet om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja.. Jeg ville sige at barnet var klar til ikke at sove så meget, men når du siger at det er træt og tvær senere, er det jo nok ikke sagen..

Men håber det bliver bedre, eller lad bare barnet slappe af og være sig selv hvor meget sover barnet om natten?

Den tanke havde jeg nemlig også haft. Men så sur og tvær det er både formiddag og eftermiddag så kunne det ikke passe.

det sover fra ca kl 9 til 07/0730. Nogen dage vågner det før,

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hov skulle stå kl 19

Anmeld

30. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Den tanke havde jeg nemlig også haft. Men så sur og tvær det er både formiddag og eftermiddag så kunne det ikke passe.

det sover fra ca kl 9 til 07/0730. Nogen dage vågner det før,

så det er i gennemsnit omkring 10 timer hver nat. og børn mellem 1 og tre sover omkring 10-12timer i døgnet, nogen mere, andre mere.

men ja når barnet er sur og tvær, har det brug for noget hvile, måske ikke så meget søvn, men bare fred og hvile.. der er nogen børn der kunne sover til middag en gang i mellem..

Anmeld

30. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vores læge er desværre bare ikke lige til at stole på med det. Har før fået at vide der ikke var noget og så var der noget alligevel. 

Så er der afsted til ørelæge. Man behøver ikke henvisning.
Men hvis det ikke er ørene så havde vi også sådan en periode. Jeg blev ved med at ligge ham ned når han satte sig op. Det virkede de fleste gange, man skal bare have lidt tålmodighed

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

så det er i gennemsnit omkring 10 timer hver nat. og børn mellem 1 og tre sover omkring 10-12timer i døgnet, nogen mere, andre mere.

men ja når barnet er sur og tvær, har det brug for noget hvile, måske ikke så meget søvn, men bare fred og hvile.. der er nogen børn der kunne sover til middag en gang i mellem..

Ja i hvert fald, ofte er det tættere på de 12 timer. Men pga surhed tænker jeg også der om ikke andet er brug for hvile. Synes bare det er tidligt luren helt droppes.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Så er der afsted til ørelæge. Man behøver ikke henvisning.
Men hvis det ikke er ørene så havde vi også sådan en periode. Jeg blev ved med at ligge ham ned når han satte sig op. Det virkede de fleste gange, man skal bare have lidt tålmodighed

Jeg tror simpelthen ikke på at det er ørene. Ørelægen i byen må desværre ikke arbejde med børn og kvinder da han er en gris. Så vi ville sku køre en time til den nærmeste og jeg kan ikke tage fri fra mit job.

problemet er at jeg ikke engang kan komme til at lægge ned. Det nægter barnet fuldstændig. Stritter imod. Det er et meget temperaments fuldt og bestemt barn vi har. Og får jeg det lagt så skriger det til det kommer op og sidde

Anmeld

30. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg tror simpelthen ikke på at det er ørene. Ørelægen i byen må desværre ikke arbejde med børn og kvinder da han er en gris. Så vi ville sku køre en time til den nærmeste og jeg kan ikke tage fri fra mit job.

problemet er at jeg ikke engang kan komme til at lægge ned. Det nægter barnet fuldstændig. Stritter imod. Det er et meget temperaments fuldt og bestemt barn vi har. Og får jeg det lagt så skriger det til det kommer op og sidde

Det eneste to perioder vi ikke kunne ligge ham ned hvor han strittede imod på samme måde gik det enten over af sig selv efter en uge og den anden var det ørene. Så det kan være det går over
Hvordan kan du være sikker på det ikke er ørene?

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det eneste to perioder vi ikke kunne ligge ham ned hvor han strittede imod på samme måde gik det enten over af sig selv efter en uge og den anden var det ørene. Så det kan være det går over
Hvordan kan du være sikker på det ikke er ørene?

De gange det har været ørene har barnet skreget helt tosset. Derfor er jeg sikker på det ikke er det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.