Vil ikke sove til middag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvad sker der hvis du lægger barnet ned efter at det er faldet i søvn??

Det stritter iMod. Jeg kan overhovedet ikke få det lagt ned. Det bliver stiv i kroppen og ender med at vågne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Det har lige lagt sig ned og sover nu videre liggende i barnevogn

Anmeld

30. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Det stritter iMod. Jeg kan overhovedet ikke få det lagt ned. Det bliver stiv i kroppen og ender med at vågne. 

det er en frygt. det er noget der skræmmer barnet ved barnevognen. for når barnet kan ligge i sengen.

er der sket noget, mens barnet var i barnevognen..???

Anmeld

30. oktober 2013

CaWi

Anonym skriver:

Hjælp. Siden i mandags har vores barn på 18 måneder ikke ville sove til middag. Det er skide træt om formiddagen og frokost er en kamp pga træthed. Og eftermiddagen er lang da barnet er så træt men nægter at sove. Det sidder op i barnevognen og sover maks tyve min siddende. Og derefter vil det ikke sove mere.

jeg tror ikke det skyldes væske på ørene. Det forslag er en kommet med. Men barnet har ikke haft noget problem med at lægge sig i sengen. Og det græder heller ikke. Lægger jeg det ned i vognen rejser det sig op med det samme. For At det skal blive liggende skal jeg holde det nede og det vil jeg altså ikke. Det vil samtidig også protestere en del. 

Er pænt meget på bar bund med hvad jeg skal gøre

For et par uger siden gad vores på 18 mdr, heller ikke at sove til middag. Men efter en uges tid var han tilbage til hans normale jeg.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

det er en frygt. det er noget der skræmmer barnet ved barnevognen. for når barnet kan ligge i sengen.

er der sket noget, mens barnet var i barnevognen..???

Nej. kan ikke mindes der er sket noget nogensinde. Og slet ikke inden for de sidste par dage. Så det er virkelig underligt. Barnet har to sutter og sin pude med. Samt  det sædvanlige tøj og dyne. En gang i weekenden måtte regnslaget på da det blæste mens det regnede så barnevognen blev våd selv om den stod overdækkede. Om det bryder barnet sig ikke om.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

For et par uger siden gad vores på 18 mdr, heller ikke at sove til middag. Men efter en uges tid var han tilbage til hans normale jeg.

Det er altså underligt at de lige kan vende sådan. Vores er så faldet isen ju.

men hvad gjorde i/dagpleje/vuggestue i den uge han ikke ville sove

Anmeld

30. oktober 2013

CaWi

Anonym skriver:

Det er altså underligt at de lige kan vende sådan. Vores er så faldet isen ju.

men hvad gjorde i/dagpleje/vuggestue i den uge han ikke ville sove

Dp prøvede som normalt i barnevogneb, hun prøvede også at lugge ham inden for. Det endte med hun holdte ham vågen.
Derhjemme prøvede vi barnevognen, inden for, tur i bilen, intet virkede. Han faldte i søvn kl 18.30 de dage, hvor han normalt kom i seng kl 20

Anmeld

30. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Nej. kan ikke mindes der er sket noget nogensinde. Og slet ikke inden for de sidste par dage. Så det er virkelig underligt. Barnet har to sutter og sin pude med. Samt  det sædvanlige tøj og dyne. En gang i weekenden måtte regnslaget på da det blæste mens det regnede så barnevognen blev våd selv om den stod overdækkede. Om det bryder barnet sig ikke om.

ja, det er svært at sige. men lad os nu se hvor længe barnet sover i dag. det kan jo være at der bare er noget kortvarigt.. håber i hvert fald. men ellers lad barnet ligge i sengen og slappe af.. så får det lige noget tid for sig selv, til at slappe af. det kan også være godt.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Dp prøvede som normalt i barnevogneb, hun prøvede også at lugge ham inden for. Det endte med hun holdte ham vågen.
Derhjemme prøvede vi barnevognen, inden for, tur i bilen, intet virkede. Han faldte i søvn kl 18.30 de dage, hvor han normalt kom i seng kl 20

Ja man skal være tålmodig de dage  Men sjovt at intet virkede. vores holder sin normale sengetid. Er så også pænt træt når vi når dertil men er ikke klar til at gå i seng før

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

ja, det er svært at sige. men lad os nu se hvor længe barnet sover i dag. det kan jo være at der bare er noget kortvarigt.. håber i hvert fald. men ellers lad barnet ligge i sengen og slappe af.. så får det lige noget tid for sig selv, til at slappe af. det kan også være godt.

Ja det er rigtigt. Det har vi også brugt med barnevognen. Nogen gange bare at sidde og slappe af kan være godt. det kan vi andre jo også have brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.