Vil ikke sove til middag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.175 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hjælp. Siden i mandags har vores barn på 18 måneder ikke ville sove til middag. Det er skide træt om formiddagen og frokost er en kamp pga træthed. Og eftermiddagen er lang da barnet er så træt men nægter at sove. Det sidder op i barnevognen og sover maks tyve min siddende. Og derefter vil det ikke sove mere.

jeg tror ikke det skyldes væske på ørene. Det forslag er en kommet med. Men barnet har ikke haft noget problem med at lægge sig i sengen. Og det græder heller ikke. Lægger jeg det ned i vognen rejser det sig op med det samme. For At det skal blive liggende skal jeg holde det nede og det vil jeg altså ikke. Det vil samtidig også protestere en del. 

Er pænt meget på bar bund med hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Janni.

Anonym skriver:

Hjælp. Siden i mandags har vores barn på 18 måneder ikke ville sove til middag. Det er skide træt om formiddagen og frokost er en kamp pga træthed. Og eftermiddagen er lang da barnet er så træt men nægter at sove. Det sidder op i barnevognen og sover maks tyve min siddende. Og derefter vil det ikke sove mere.

jeg tror ikke det skyldes væske på ørene. Det forslag er en kommet med. Men barnet har ikke haft noget problem med at lægge sig i sengen. Og det græder heller ikke. Lægger jeg det ned i vognen rejser det sig op med det samme. For At det skal blive liggende skal jeg holde det nede og det vil jeg altså ikke. Det vil samtidig også protestere en del. 

Har du prøvet at putte barnet i sengen istedet?

Anmeld

30. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

hva med at lade barnet sove i sengen?

Går barnet i vs/dp??

Kan det være ryggen? Jeg kender en pige der ikke ville ligge på ryggen, fordi det gjorde ondt. hun skreg som hun bogstaveligtalt blev slået, hver gang hun skulle sove.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Har du prøvet at putte barnet i sengen istedet?

Under sygdom er det foregået i sengen. Og barnet vil ikke sove. 

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hva med at lade barnet sove i sengen?

Går barnet i vs/dp??

Kan det være ryggen? Jeg kender en pige der ikke ville ligge på ryggen, fordi det gjorde ondt. hun skreg som hun bogstaveligtalt blev slået, hver gang hun skulle sove.

Barnet kan godt ligge på ryggen i sengen. Så tænker ikke det er problemet. jeg har barnet i dagpleje ved mig selv. Sengen vil barnet ikke sove i om dagen. Er prøvet flere gange men det ender med barnet ligger og leger og snakker. 

Anmeld

30. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Barnet kan godt ligge på ryggen i sengen. Så tænker ikke det er problemet. jeg har barnet i dagpleje ved mig selv. Sengen vil barnet ikke sove i om dagen. Er prøvet flere gange men det ender med barnet ligger og leger og snakker. 

jo det kan godt være ryggen, du ligger blødere i en seng end i en barnevogn.
har det altid været sådan eller er det kommet lige pludselig?

hvor længe ligger barnet i sengen, og snakker, før du tager det op?
så længe barnet ikke er ked af det, kan det vel godt ligge der og snakke. så kan det være det overgiver sig til sidst.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

jo det kan godt være ryggen, du ligger blødere i en seng end i en barnevogn.
har det altid været sådan eller er det kommet lige pludselig?

hvor længe ligger barnet i sengen, og snakker, før du tager det op?
så længe barnet ikke er ked af det, kan det vel godt ligge der og snakke. så kan det være det overgiver sig til sidst.

Om aften falder det i søvn med det samme. Men om dagen kan det ligge i flere timer. og det giver sig ikke. Men det har også fra dag et været vant til at sove uden for i barnevogn. Det startede mandag eller tirsdag. Så er kun et par dage.

det skal lige siges at barnet lige er faldet i søvn igen efter en time siddende i barnevogn. Men det foregår også siddende at sove nu. 

Anmeld

30. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vi troede heller ikke vores dreng havde væske i ørene netop fordi han sov i egen seng, men det havde han.
Så jeg ville til enhver tid tjekke ørene hos en læge først og derefter se på andet.

Anmeld

30. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Om aften falder det i søvn med det samme. Men om dagen kan det ligge i flere timer. og det giver sig ikke. Men det har også fra dag et været vant til at sove uden for i barnevogn. Det startede mandag eller tirsdag. Så er kun et par dage.

det skal lige siges at barnet lige er faldet i søvn igen efter en time siddende i barnevogn. Men det foregår også siddende at sove nu. 

hvad sker der hvis du lægger barnet ned efter at det er faldet i søvn??

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Vi troede heller ikke vores dreng havde væske i ørene netop fordi han sov i egen seng, men det havde han.
Så jeg ville til enhver tid tjekke ørene hos en læge først og derefter se på andet.

Vores læge er desværre bare ikke lige til at stole på med det. Har før fået at vide der ikke var noget og så var der noget alligevel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.