Storm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

Michella2

VIPpigen skriver:

Vores have ser sådan ud nu. Det er ikke lige det fedeste. Birketræet er væltet og ruderne i udhænget er sprunget. Så vi skal vidst rydde op i morgen, og have fat i forsikringsselskabet......

Hold da op.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Michella2

Wampires skriver:

abolut ikke den eneste...

puha bilen blev hevet i selvom vi kørte i byområdermed bygninger i alle retninger...

og der var en cyklist der kun lige var 2 cm fra at have fået en kæmpe gren i hovedet men den ramte cyklen i stedet da han drejede hovedet ligesom den faldt... der var en pige han kendte bg ham der tog sig af ham mens en mand ved busstoppestedet tog sig af cyklen og hev grenen væk fra vej og sti...

Det er virkelig også farligt at gå rundt udenfor i det vejr her.

Politiet har meldt ud at folk bør blive indenfor, grundet grene og flyvende tegl 

Anmeld

28. oktober 2013

VIPpigen

Michella2 skriver:

Hold da op.. 

Ja... Og så er man alene hjemme... Manden kom hjem med datteren 1 1/2 time efter han havde fået fri. Han nåede at dreje af ved Haderslev S, for motorvejen er åbenbart spærret mellem Haderslev S og Aabenraa N..... Så jeg sad på nåle indtil de begge var kommet godt hjem....

Anmeld

28. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

vi har netop snakket om at det er dage som idag, hvor man er glad for at bo i lejlighed ingen bekymringer om tage der holder eller drivhuse der flyver væk.

Cyklede hjem for et par timer siden hvor det begyndte at tage til her. det gjorde ondt at få blade hvirvlet op i ansigtet fordi der var så meget smæk på. den lille blev hentet med bus, i stedet for cykel, men han nåede alligevel at blive lidt bange ved stoppestedet. 

Men, nu er vi alle hjemme, tørre og varme og har bagt banan/chokolade muffins og lavet varm kakao m flødeskum  

Anmeld

28. oktober 2013

Michella2

Mor11 skriver:

vi har netop snakket om at det er dage som idag, hvor man er glad for at bo i lejlighed ingen bekymringer om tage der holder eller drivhuse der flyver væk.

Cyklede hjem for et par timer siden hvor det begyndte at tage til her. det gjorde ondt at få blade hvirvlet op i ansigtet fordi der var så meget smæk på. den lille blev hentet med bus, i stedet for cykel, men han nåede alligevel at blive lidt bange ved stoppestedet. 

Men, nu er vi alle hjemme, tørre og varme og har bagt banan/chokolade muffins og lavet varm kakao m flødeskum  

Ja det tror jeg gerne 

Og alligevel.. Så en kammerat havde postet et billede på facebook, at tegl var røget ned og havde smadret flere biler på parkeringspladsen, og det var vel og mærket lejlighedskomplekser..

Æv æv!

Anmeld

28. oktober 2013

Louisejulia

Vi bor ned til vandet og her blæser det godt nok en del

Hegnet er væltet, frygter for at andet vælter... puha

Anmeld

28. oktober 2013

bøllen

Michella2 skriver:

Er jeg den eneste der sidder og krummer tæer lige nu over denne her storm?

Hele huset knirker, og der er allerede væltet træer i haven! Er nervøs for om et af dem knækker og rammer huset 

Puha, og stormen skulle først toppe her kl. 17:00, og allerede nu sidder jeg med klump i maven!

Her er vejret mild dog temmelig regnfyldt. Men ingen vind

Anmeld

28. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Michella2 skriver:

Ja det tror jeg gerne 

Og alligevel.. Så en kammerat havde postet et billede på facebook, at tegl var røget ned og havde smadret flere biler på parkeringspladsen, og det var vel og mærket lejlighedskomplekser..

Æv æv!

Hehe, ja selfølgelig kan taget også ryge her, men det er heldigvis ikke noget vi skal rode med bagefter ej, hvor surt med den p-plads  Vi har cykelgård på bagsiden af bygningen og stor vej foran, men håber da at folk holder sig inde så de ikk får noget i hovedet nede på fortovet. 

Anmeld

28. oktober 2013

Mettefpigen

Og der kommer måske en på næste mandag igen.....

Anmeld

28. oktober 2013

twinny

her røg drengenes sandkasse.  

Men vi bor i nybyggeri som åbenbart er super godt bygget. Næsten ingen larm eller noget. dejligt stille og trygt. lysene i vinduet er helt vindstille.

Frygtede dog for min kat, der smuttede ud kl 16, hvor det begyndte med hun er kommet trygt og roligt ind igen. Som om ingenting sker udenfor. skøre kitty.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.