Storm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.249 visninger
33 svar
6 synes godt om
28. oktober 2013

Michella2

Er jeg den eneste der sidder og krummer tæer lige nu over denne her storm?

Hele huset knirker, og der er allerede væltet træer i haven! Er nervøs for om et af dem knækker og rammer huset 

Puha, og stormen skulle først toppe her kl. 17:00, og allerede nu sidder jeg med klump i maven!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

UnderStjernerne

Har det på samme måde.. Og her skulle det vist være værst omkring kl 17-18 stykker  Heldgivis ingen væltede træer endnu (7-9-13), men for pokker! Vores hus er gammelt og frygter især for taget 

Anmeld

28. oktober 2013

Holbæktrunten

Michella2 skriver:

Hele huset knirker, og der er allerede væltet træer i haven! Er nervøs for om et af dem knækker og rammer huset 

Puha, og stormen skulle først toppe her kl. 17:00, og allerede nu sidder jeg med klump i maven!

Nej, jeg hader det også...

Anmeld

28. oktober 2013

TNBC

Michella2 skriver:

jeg har siddet under dynen i over en time og kan bare høre på stormen.. den larmer.....

Anmeld

28. oktober 2013

dpb

Michella2 skriver:

Så længe jeg kan blive indendørs har jeg det egentlig rimelig okay

Men er lidt nervøs lige pt. da kæresten er oppe for at hente vores yngste i BH... kan nok ikke slappe helt af før de er hjemme i god behold For det rusker godt nok en del...

Qnuz

Anmeld

28. oktober 2013

SabinaMortensen

Jeg sidder i Viborg, hvor der er helt vindstille 

Anmeld

28. oktober 2013

Michella2

dpb skriver:

Så længe jeg kan blive indendørs har jeg det egentlig rimelig okay

Men er lidt nervøs lige pt. da kæresten er oppe for at hente vores yngste i BH... kan nok ikke slappe helt af før de er hjemme i god behold For det rusker godt nok en del...

Qnuz

Er rigtig nervøs for min mand. Han har først fri klokken 17.00 og har en times kørsel hjem :-( puha!

Anmeld

28. oktober 2013

Michella2

SabinaMortensen skriver:

Jeg sidder i Viborg, hvor der er helt vindstille 

Gid det var sådan her også !

Anmeld

28. oktober 2013

Kløver

Her i Fredericia er det meget blæst. væltede træer og naboens legehus er væltet. vi holder os indendøre ihvertfald

Anmeld

28. oktober 2013

C-Dog

Manden og den store blev ramt af en gren på vej hjem. Puh hvor det river og rusker, men nu er vi alle hjemme og forholdsvis trygge :-) så håber vi bare strømmen ikke går, men det gør den næsten altid desværre :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.