Storm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

meem

Sidder i Middelfart og er meget glad for jeg besluttede mig for at holde ungerne hjemme dag.. Vejen vi bor på er spærret i begge ender pga væltede træer.. Naboens drivhus er væk, derse brændeskur er splittet i 1000 stykker, deres tag på carporten ligger i deres forhave sammen med et træ der er væltet og har revet roden med op af græsset.. Herhjemme er vi indtil videre sluppet med et skur der mangler lidt tag, et ødelagt gyngestativ og et smadret rækværk... Tror da nok lige der bliver telefonstorm hos forsikringsselskaberne imorgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

dpb

Michella2 skriver:

Er rigtig nervøs for min mand. Han har først fri klokken 17.00 og har en times kørsel hjem :-( puha!

puha... det kan jeg godt forstå... heller ikke sjovt når han har så lang transport hjem puha...

Her er de netop kommet hjem, så jeg kan indtil videre ånde lettet op

Qnuz

Anmeld

28. oktober 2013

Masig

Der er ikke sket noget med vores hus/have endnu, men ikke mindre end 8 væltede træer på den lille tur hen til dagplejen....

Anmeld

28. oktober 2013

Babydrøm

Michella2 skriver:

Er jeg den eneste der sidder og krummer tæer lige nu over denne her storm?

Hele huset knirker, og der er allerede væltet træer i haven! Er nervøs for om et af dem knækker og rammer huset 

Puha, og stormen skulle først toppe her kl. 17:00, og allerede nu sidder jeg med klump i maven!

Jeg hader det, bor på 2 sal, men synes ik det er rart 

Anmeld

28. oktober 2013

Michella2

C-Dog skriver:

Manden og den store blev ramt af en gren på vej hjem. Puh hvor det river og rusker, men nu er vi alle hjemme og forholdsvis trygge :-) så håber vi bare strømmen ikke går, men det gør den næsten altid desværre :-P

Puha, sikke en omgang, håber alt vel, og krydser fingre for strømmen ikke går alligevel.. Sidder med samme frygt her at den går 

Anmeld

28. oktober 2013

Michella2

meem skriver:

Sidder i Middelfart og er meget glad for jeg besluttede mig for at holde ungerne hjemme dag.. Vejen vi bor på er spærret i begge ender pga væltede træer.. Naboens drivhus er væk, derse brændeskur er splittet i 1000 stykker, deres tag på carporten ligger i deres forhave sammen med et træ der er væltet og har revet roden med op af græsset.. Herhjemme er vi indtil videre sluppet med et skur der mangler lidt tag, et ødelagt gyngestativ og et smadret rækværk... Tror da nok lige der bliver telefonstorm hos forsikringsselskaberne imorgen

Hold da op, det var godt nok meget!!! 

Har selv haft lille pigen hjemme i dag, og det er jeg godt nok glad for nu!

Anmeld

28. oktober 2013

Maria-s

Her er drivhuset igang med at flyve væk  Og vi dik det lige i sommers  3 store ruder er røget, så det er sikkert kun et spørgsmål om tid hvornår der ryger flere nu der er hul. Vi er rykket ind i soveværelset, væk fra vindretningen, da vores stue har store panoramavinduer lige ud mod det flyvende drivhus så tør ikke have vores søn derinde, hvis det går fuldstændig galt  Skraldespandsstativet er også lige væltet så der er skrald ud over alt...! Dejligt 

Anmeld

28. oktober 2013

Nadia&Daniel

Michella2 skriver:

Er jeg den eneste der sidder og krummer tæer lige nu over denne her storm?

Hele huset knirker, og der er allerede væltet træer i haven! Er nervøs for om et af dem knækker og rammer huset 

Puha, og stormen skulle først toppe her kl. 17:00, og allerede nu sidder jeg med klump i maven!

Vores ene vindue i stuen er nu blæst op 8 gange på under en halv time 

Anmeld

28. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

abolut ikke den eneste...

puha bilen blev hevet i selvom vi kørte i byområdermed bygninger i alle retninger...

og der var en cyklist der kun lige var 2 cm fra at have fået en kæmpe gren i hovedet men den ramte cyklen i stedet da han drejede hovedet ligesom den faldt... der var en pige han kendte bg ham der tog sig af ham mens en mand ved busstoppestedet tog sig af cyklen og hev grenen væk fra vej og sti...

Anmeld

28. oktober 2013

VIPpigen

Vores have ser sådan ud nu. Det er ikke lige det fedeste. Birketræet er væltet og ruderne i udhænget er sprunget. Så vi skal vidst rydde op i morgen, og have fat i forsikringsselskabet......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.