Ferie uden barn ? Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

Laulund87

Ville aldrig tage væk 14 dage, ville ikke engang tage væk en uge

På et tidspunkt ville jeg måske tage væk en uge, men det er jeg sleeeeet ikke klar til endnu. Maria er 4 år og hun har overnattet ude 2 overnatninger 2 gange og det er rigeligt for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Carina:-)

Det ville jeg aldrig gøre.

Alt for lang tid-

Lige nu planlægger jeg en ferie i november for mig og mine 2 døtre -Men regner med det kun er 4 dage af hensyn til min søn på 19 mdr. 

Mere end det er for meget at skulle undvære mor (og for mor at undvære søn 

Anmeld

28. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Er anonym, da jeg tænker det er lidt et tabu. Men talte med min mand om man kan tage på 14 dages kæresteferie uden sit til den tid lille skolebarn. Diskussionen startede da vi hørte at en bekendt havde været tre uger på ferie uden barn. Det synes jeg er temmelig lang tid. Men vil gerne høre forskellige meninger.

For længe pg hvis økonomien kun tillader en ferie, om året så sunes jeg det endnu mere forkert....

Anmeld

28. oktober 2013

Stumpen

Personlig synes jeg en weekend eller forlænget weekend i to-somhed er okay, men en hel uges ferie uden mine børn kunne jeg ikke... - medmindre de fravalgte det 

Anmeld

28. oktober 2013

Frk.S

Det ville jeg aldrig nogensinde gøre. Allerhøjest en weekend - hvis det er for at være kærester.

Men ellers vil jeg holde ferie med hele min familie. Og jeg VED at jeg ikke engang ville nyde det, fordi jeg simpelthen ville savne hende for meget. Så jeg har slet slet ikke lyst til det.

Hvad andre gør, er deres sag.... men jeg forstår det ikke.  

Anmeld

28. oktober 2013

Moster Lagkage

Anonym skriver:

Er anonym, da jeg tænker det er lidt et tabu. Men talte med min mand om man kan tage på 14 dages kæresteferie uden sit til den tid lille skolebarn. Diskussionen startede da vi hørte at en bekendt havde været tre uger på ferie uden barn. Det synes jeg er temmelig lang tid. Men vil gerne høre forskellige meninger.

NEJ

Anmeld

28. oktober 2013

C-Dog

14 dage??? Jeg får dårlig samvittighed bare min mand og jeg spiser uden børnene. Det ville jeg godt nok ikke. Fjorten dage?! Det er sgu lang tid. Men okay, vores børn bliver også kun passet et par timer søndag eftermiddag hver halve år eller sådan, vi gør alt sammen og elsker familielivet. Hvis man er til ugelange ferier uden børn, hvorfor så få dem kan jeg ikke lade være med at tænke? Jeg har oprigtigt svært ved at se hvorfor man dog skulle ønske at rejse uden sine unger? Voksentid kan man jo altid få når de sover, eller når de er større, eller man kan ta en weekend, men 14 dage?!. Wow. Hehe. Not gonna happen here!!

Anmeld

28. oktober 2013

FrkZier

Anonym skriver:

ja det kan man da sagtens - synes dog 2/3 uger i liiiige i overkanten, en weekend eller forlænget weekend synes JEG er mere passende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.