Jeg er så nu igang med at søge kh, og jeg synes det er så NEDVÆRDIGENDE.
For det første bliver jeg kostet rundt til flere forskellige ansatte, som hver sidder med deres kompetenceområde, så jeg kan ingen steder rigtig få svar på alle mine spørgsmål, og jeg skal alle steder skal alle steder lave en ansøgning om forskellige ydelser.
Jeg står nu, og har absolut ingen anelse om, jeg kan betale husleje, strøm, mad eller noget til den første, da jeg ikke har kunnet søge kh før i torsdags.
Ingen anden end lige en medarbejder, som jeg hører under pga mit cpr nr, kan svare mig på, om der findes en enkeltydelse, som jeg kan søge.
I fredags fik jeg at vide, af en anden medarbejder, som har andre kh modtager under sig pga deres cpr nr., at normalvis bliver vi altså lidt sure på jer når i søger så sent som du har gjort............
Min boligsikring falder, da min su lån ikke har talt med som indtægt.
Jeg går 3000 ned i udbetaling, da jeg fik højeste lån på su, og er enlig forsørger. Ja jeg ved det skal tilbagebetales, men der skulle jeg så gerne også have siddet med en uddannelse, hvor jeg kunne have betalt tilbage uden problemer.
Jeg vil lige tilføje som sammenligning, da jeg skulle over på su i marts i år, skulle jeg ind på su.dk, sætte et kryds og voila, slam bam thank you mam, intet nedværdigende i det.........
Jeg er et menneske i krise, og jeg søger kh fordi jeg ikke har andre muligheder, ligesom mange andre, og det MINDSTE jeg kan forvente, det er sgu at blive mødt som et ligeværdigt menneske.
Anmeld