Uacceptabelt !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

hesøth

Maja84 skriver:

Måske men nu er det sørgelige at netop dette kunne være ment fra Enhedslisten uden at være satire, så det er jo ikke til at vide om det er skrevet dom satire eller ej

Jeg er altså enig med dig.....De kunne sagtens finde på at komme med sådan en udmelding. Husk hvad de sagde, da Mærsk gav en MILLIARD til folkeskolen.... (Og artiklen er vel selvsagt et spinn-off på den sag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Lilje82

Sidder og smågriner for mig selv. 

Den artikel, kan jeg på ingen måder tage seriøs, og er også ret sikker på, det er "valgkampen" der her spiller ind -Du ved i krig og kærlighed gælder alle kneb. 

Bare måden den er skrevet på, fortæller mig ret hurtigt, at det er utroværdig. En anonym rådgiver ........ Ved navnet........... (Nej vel) ;-) 

Og så det sidste afsnit..... 

Anmeld

28. oktober 2013

Kløver

hesøth skriver:

Jeg er altså enig med dig.....De kunne sagtens finde på at komme med sådan en udmelding. Husk hvad de sagde, da Mærsk gav en MILLIARD til folkeskolen.... (Og artiklen er vel selvsagt et spinn-off på den sag)

Ja det er ikke første gang, glemmer ikke da de ville have unge ned til tror det var 15 år skulle have lov at få en kønsskifte operation

Går efter partiet og ikke personerne i denne her debat. Der kommer ofte nogle meget mystiske eller bizarre udmeldinger fra forskellige medlemmer af det parti

Anmeld

28. oktober 2013

lycly

baby012 skriver:

http://www.voxliberalis.dk/o-kraeftindsamling-afslorer-behov-hojere-skatter/

kan de ikke bare være glade for at man gider støtte noget så alvorligt???!!!! 

Det er på ingen måde ok!! 

Hvis man tror på at den artikel er ægte, så burde man måske lige kigge sine noter fra samfundsfag igennem en ekstra gang - eller bare se tv-avis!
Det der ville aldrig komme fra Enhedslisten, det virker mere som om nogen prøver at være sjove!

Anmeld

28. oktober 2013

Studerendemor

Maja84 skriver:

Ja det er ikke første gang, glemmer ikke da de ville have unge ned til tror det var 15 år skulle have lov at få en kønsskifte operation

Går efter partiet og ikke personerne i denne her debat. Der kommer ofte nogle meget mystiske eller bizarre udmeldinger fra forskellige medlemmer af det parti

Jeg glemmer heller aldrig dengang, Glistrup foreslog at sende alle Muhammedannerne ud på en øde ø

Anmeld

28. oktober 2013

Kløver

skrivemaskine skriver:

Jeg glemmer heller aldrig dengang, Glistrup foreslog at sende alle Muhammedannerne ud på en øde ø

Det er jeg nok for ung til at huske, men lyder godt nok ehm spændende hvis det var seriøst :-(

Anmeld

28. oktober 2013

Studerendemor

Maja84 skriver:

Det er jeg nok for ung til at huske, men lyder godt nok ehm spændende hvis det var seriøst :-(

Jeg undskulder for min barnagtige provokation.

Det, jeg skulle have skrevet er; alle partier - eller i særdeleshed politikere, sætter sig nogle gange i uheldige situationer. Men jeg synes at vi, som borgere og vælgere, har pligt til at sætte os ordentligt ind i tingene, og forholde os kritisk til medierne.

Anmeld

28. oktober 2013

Kløver

skrivemaskine skriver:

Jeg undskulder for min barnagtige provokation.

Det, jeg skulle have skrevet er; alle partier - eller i særdeleshed politikere, sætter sig nogle gange i uheldige situationer. Men jeg synes at vi, som borgere og vælgere, har pligt til at sætte os ordentligt ind i tingene, og forholde os kritisk til medierne.

Tja måske, men nu er politik alt andet end enkelt

Anmeld

28. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Øhm, det er jo en klokkeklar joke.  Vildt nok at nogen ikke kan se det. 

Anmeld

28. oktober 2013

LilleLene

baby012 skriver:

http://www.voxliberalis.dk/o-kraeftindsamling-afslorer-behov-hojere-skatter/

kan de ikke bare være glade for at man gider støtte noget så alvorligt???!!!! 

Det er på ingen måde ok!! 

normalt er jeg UTROLIGT meget rød (læs som stemmer på Ø )

Men det her kan sq da gøre mig helt blå :O

jeg støttede knæk cancer med 150 kr... Penge som jeg ikke havde råd til at give ud, men som jeg gjorde alligevel

Jeg skal sq da ikke betale mere i skat nu

det er for dumt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.