Uacceptabelt !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

ano14316

Det tror jeg bestemt ikke på... og slet ikke fra et stærkt liberalistist blogforum...
Ingen kilder udover en såkaldt anonym rådgiver. Kun en kraftig tilsvining af enhedslisten, på baggrund af en super antiliberaliatisk påstand..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

jydeinden

gider ikke en gang læse artiklen for tvivler stærkt på den er sandt, det er absolut IKKE den slags Ø normalt udtaler sig om, jeg ville måske have troet på noget hvis det kom fra et andet

Anmeld

27. oktober 2013

ano14316

Maja84 skriver:

Hvor langt ude men typisk Enhedslisten. De skal da ikke bestemme hvad folk bruger deres penge på og deler man ud på de 5 mil danskere, og minimerer ned, lad os bare sige kun 2 mil danskere har støttet i går så svarer det jo til at hver af de 2 mil danskere har givet 72 kr rundt regnet så helt ærligt det er da netop at være i fælles skab, at samle penge ind til noget som alke danskere på en eller anden måde bliver berørt af

Mistede endnu engang noget for liste Ø simpelthen utroligt så dumme de er i det parti

Tror du helt seriøst på at enhedslisten vil hæve skatterne med der samme beløb som blev indsamlet til knæk cancer. At de vil have det med i finanslovsforslaget, udtalt af en anonym rådgiver en søndag, dagen efter indsamlingen.

Jeg tror næppe at de har holdt møde i enhedslisten lørdag aften og aftalt dette...

Anmeld

27. oktober 2013

FrkZier

baby012 skriver:

http://www.voxliberalis.dk/o-kraeftindsamling-afslorer-behov-hojere-skatter/

kan de ikke bare være glade for at man gider støtte noget så alvorligt???!!!! 

Det er på ingen måde ok!! 

jeg tror dybt seriøst ikke på det, jeg er overbevist om det er opspind!

Anmeld

27. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
27. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
baby012 skriver:

http://www.voxliberalis.dk/o-kraeftindsamling-afslorer-behov-hojere-skatter/

kan de ikke bare være glade for at man gider støtte noget så alvorligt???!!!! 

Det er på ingen måde ok!! 

Det er jo bare en (dårlig) joke. Læs lige sidste del af teksten og fortæl mig, du ikke kan se, det er satire: 

”Lidt? Lidt hvad? Typisk højreorienterede journalister! I Enhedslisten arbejder vi konstant for at styrke fællesskabet, og jeg kan virkelig ikke se nogen bedre måde at gøre det på end ved at sikre, at vi bruger folks penge bedst muligt. Vil du måske ikke have bedre kræftbehandling? Skrid ud af mit kontor, klasseforrædder!”

Anmeld

27. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Maja84 skriver:

Hvor langt ude men typisk Enhedslisten. De skal da ikke bestemme hvad folk bruger deres penge på og deler man ud på de 5 mil danskere, og minimerer ned, lad os bare sige kun 2 mil danskere har støttet i går så svarer det jo til at hver af de 2 mil danskere har givet 72 kr rundt regnet så helt ærligt det er da netop at være i fælles skab, at samle penge ind til noget som alke danskere på en eller anden måde bliver berørt af

Mistede endnu engang noget for liste Ø simpelthen utroligt så dumme de er i det parti

Jeg fristes til at spørge, om det ikke snarere er dem, der tager teksten alvorligt og ikke kan se, der er tale om satire, der er en smule ukritiske og blåøjede... 

Anmeld

27. oktober 2013

Tranebaer

Dybt naivt skrevet.

Og desuden er dette citat fra Johanne Schmidt-Nielsens facebook, hvor hun selvfølgelig opfordrer til at støtte kampagnen og selv deltager aktivt ved telefonen:

"I går blev der samlet 143 millioner kroner ind til ”Knæk Cancer” gennem TV2’s indsamlingsshow! 

Jeg havde fornøjelsen af at tage imod telefonopkald fra borgere, virksomheder og foreninger, der ringede ind med donationer – sammen med blandt  andet Shaka Loveless og Flemming Enevold. 

Vi talte med mennesker der havde mistet. Mennesker der havde klaret den. Og mennesker der stod midt i et sygdomsforløb. 

Hvis du har lyst og mulighed for at give et bidrag kan du sende en sms med teksten 50KB til 1277. Så støtter du Kræftens Bekæmpelse med 50 kr. 

Du kan også bruge dit betalingskort via denne hjemmeside https://www.cancer.dk/stoet+os/giv+et+bidrag/"

Anmeld

27. oktober 2013

Kløver

ano14316 skriver:

Tror du helt seriøst på at enhedslisten vil hæve skatterne med der samme beløb som blev indsamlet til knæk cancer. At de vil have det med i finanslovsforslaget, udtalt af en anonym rådgiver en søndag, dagen efter indsamlingen.

Jeg tror næppe at de har holdt møde i enhedslisten lørdag aften og aftalt dette...

Jeg ved det ikke men de er tossede nok til stukne finde på at gå til forhandling med det tvivler dog det weniger som bliver aktuelt

Anmeld

27. oktober 2013

Kløver

Tranebaer skriver:

Dybt naivt skrevet.

Og desuden er dette citat fra Johanne Schmidt-Nielsens facebook, hvor hun selvfølgelig opfordrer til at støtte kampagnen og selv deltager aktivt ved telefonen:

"I går blev der samlet 143 millioner kroner ind til ”Knæk Cancer” gennem TV2’s indsamlingsshow! 

Jeg havde fornøjelsen af at tage imod telefonopkald fra borgere, virksomheder og foreninger, der ringede ind med donationer – sammen med blandt  andet Shaka Loveless og Flemming Enevold. 

Vi talte med mennesker der havde mistet. Mennesker der havde klaret den. Og mennesker der stod midt i et sygdomsforløb. 

Hvis du har lyst og mulighed for at give et bidrag kan du sende en sms med teksten 50KB til 1277. Så støtter du Kræftens Bekæmpelse med 50 kr. 

Du kan også bruge dit betalingskort via denne hjemmeside https://www.cancer.dk/stoet+os/giv+et+bidrag/"

Jamen du må gerne synes jeg er naiv. Jeg tvivler på det kunne gennemføres men det er næsten kun liste ø som kan komme med sådan en udmelding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.