Uacceptabelt !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

Kløver

Mor og meget mere skriver:

Jeg fristes til at spørge, om det ikke snarere er dem, der tager teksten alvorligt og ikke kan se, der er tale om satire, der er en smule ukritiske og blåøjede... 

Måske men nu er det sørgelige at netop dette kunne være ment fra Enhedslisten uden at være satire, så det er jo ikke til at vide om det er skrevet dom satire eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Tranebaer

Maja84 skriver:

Jamen du må gerne synes jeg er naiv. Jeg tvivler på det kunne gennemføres men det er næsten kun liste ø som kan komme med sådan en udmelding

Jeg mener ikke du er naiv i dine holdninger, men naiv at du tror på, at det er Enhedslisten, der har skrevet det. Artiklen skriger LØGN. Det er en anonym rådgiver, det er på et meget liberalistisk site, det sidste afsnit er direkte useriøst, de kommer med et præcist tal på skattestigningen uden at emnet har været debatteret og det ligger langt fra Enhedslistens holdninger - og hvis de havde den holdning, så ville de selvfølgelig ikke få den ud på den måde. 

Forstår ikke, at du hopper på den. Det var mere det.

Anmeld

27. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Maja84 skriver:

Måske men nu er det sørgelige at netop dette kunne være ment fra Enhedslisten uden at være satire, så det er jo ikke til at vide om det er skrevet dom satire eller ej

Okay? Kan du slet ikke se, hvor tyk, satiren er? i øvrigt hænger din opfattelse meget dårligt sammen med Johanne Schmidts engagement i "Knæk Cancer".

Pas på ikke at skabe overdrevne fjendebilleder, de holder sjældent stik. Jeg tror heller ikke, Pia K. spiser børn af anden etnisk herkomst til morgenmad. 

Anmeld

27. oktober 2013

Mor og meget mere

Maja84 skriver:

Jamen du må gerne synes jeg er naiv. Jeg tvivler på det kunne gennemføres men det er næsten kun liste ø som kan komme med sådan en udmelding

Du er ude i en ren stråmandsargumentation - "Det kan godt være, de ikke har udtrykt dette, men de kunne godt finde på det!" 

Anmeld

27. oktober 2013

Mor og meget mere

Loa skriver:

De er jo syge i hovedet hvis det er rigtigt...

Men undrer mig ikke når det kommer fra dem af....

Altså når joken kommer fra vox liberalis, eller hvordan? 

Anmeld

27. oktober 2013

ano14316

Maja84 skriver:

Det kan jeg simpelthen ikke forstå du siger, det er langt fra Øs skattepolitik at hæve personskatten..
De vil have virksomheder skal betale mere men ikke ved øget skatter men ved at fjerne en stor del af de fradrag der gør at de kommer til at betale uhyre lidt i skat..
Der hvor de vil ramme dem der tjener mest er ved at gradvist fjerne rente fradraget sådan at hvis man f.eks. tjener rigtig mange penge så kan man også låne rigtig mange penge til bolig f.eks. og på den måde få et stort fradrag på renteudgifter.

Vil så luge sige at jeg ikke er medlem af enhedslisten, men blot følger med.

Anmeld

27. oktober 2013

AnthonsMor

baby012 skriver:

http://www.voxliberalis.dk/o-kraeftindsamling-afslorer-behov-hojere-skatter/

kan de ikke bare være glade for at man gider støtte noget så alvorligt???!!!! 

Det er på ingen måde ok!! 

Jeg tror altså det er en prank der vil noget.. Læs denne sætning et par gange, så ser du hvad jeg mener!

”Selvfølgelig må folk selv bestemme noget, men da ikke over så mange penge. Der er tale om et så stort beløb, at det kan få reel indflydelse på kampen mod kræft, og der må vi som politikere sætte hælene i.”

Det kan ingen politiker få sig selv til at sige, de har garanteret også kendt nogen der har haft eller har kræft alle sammen, ligesom os andre

Anmeld

27. oktober 2013

Kløver

Jeg tror simpelthen jeg bare melder mig ud af denne debat, for det er umuligt at få tingene ordentligt forklaret på skrift, og politik er noget der virkelig kan få folk på dupperne hvilket jeg allerede kan se, så lukker den af her, for mit vedkommende

Anmeld

28. oktober 2013

Mor og meget mere

Maja84 skriver:

Jeg tror simpelthen jeg bare melder mig ud af denne debat, for det er umuligt at få tingene ordentligt forklaret på skrift, og politik er noget der virkelig kan få folk på dupperne hvilket jeg allerede kan se, så lukker den af her, for mit vedkommende

Ved du hvad - det med at være oppe på dupperne klarede du helt fint selv ved at aflevere en svada som denne: "... simpelthen utroligt så dumme de er i det parti 

Dårlig stil - især på så tyndt et grundlag. 

Anmeld

28. oktober 2013

Kløver

Mor og meget mere skriver:

Ved du hvad - det med at være oppe på dupperne klarede du helt fint selv ved at aflevere en svada som denne: "... simpelthen utroligt så dumme de er i det parti 

Dårlig stil - især på så tyndt et grundlag. 

Som sagt tror jeg bare vi lukker den her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.