Hvad hader din mand ved dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

jydeinden

- at jeg bekymre mig for meget

- at jeg ingen sexlyst har (der kan for min skyld godt gå uger)

- at jeg snorker

og fælles - at vi er dovne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

nielsen80

- At jeg er usandsynlig dårlig til at parkere, og gerne holder langt væk fra vores destination, hvis det gør jeg ikke skal parallel parkere
- At jeg regner med, han forstår hvad jeg vil have/mener, uden jeg siger det direkte
- At jeg ofte brænder mad på, fordi der liiiige var noget andet der var mere interessant
- At jeg spørger ham til råds om tøj, og så alligevel ikke vil have hans mening(han ved jo ikke hvad han snakker om)
- At jeg retter på hans opdragelse af vores datter
- At jeg er et stort rodehoved
-At jeg bliver en "right diva when I am hungry"

Der er garanteret 100 andre ting, som kan gå ham på men han er heldigvis god til at se ud over det.

Anmeld

27. oktober 2013

booster_88

Ha ha, manden spurgte om det var et trick spørgsmål eller om han skulle komme med en detaljeret liste i aften

Men her er de ting jeg ved hans syntes er træls ved mig :

- jeg er oprydnings og rengørings fanatiker, og selvom vi har gæster kan jeg ikk lade opvasken stå.

- at jeg er så dårlig til at bede ham hjælpe, inden jeg når at tænde af fordi han hjælper for lidt . Han vil virkelig gerne hjælpe, han tænker bare ikk over det.

- at jeg snakker helt vildt, især når jeg er træt.

- at tingene skal gøres på min måde .

Men jeg ved at der nok er mere

Anmeld

27. oktober 2013

B&J

hans egen ord han hader ingen ting ved mig...

men han bliver irreteret over når han roser mig feks i tøj og jeg bare siger ej det passer slet ikke

når jeg spør om der er mere siger han nej og smiler

så spurgte jeg ham hvad så når jeg er sur jaa så tæl da til 10 lige som jeg skal

Anmeld

27. oktober 2013

Trekløver(:

Håber ikke min mand hader noget ved mig Men der er bestemt nogle ting han syntes mindre godt om.

Bl.a.

- At jeg bekymre mig om ALT

- At jeg altid vil tale, når vi går i seng

- At jeg retter på ham, hvis jeg syntes han gør noget forkert mht. Vores fælles datter

- At jeg har et temperament, som godt kan løbe lidt af med mig (heldigvis er vi meget meget sjældent oppe at skændes)

- At jeg har for meget krudt bag i, har svært ved at slappe af i mere end 30 min af gangen.

Anmeld

27. oktober 2013

booster_88

Ha ha, manden spurgte om det var et trick spørgsmål eller om han skulle komme med en detaljeret liste i aften

Men her er de ting jeg ved hans syntes er træls ved mig :

- jeg er oprydnings og rengørings fanatiker, og selvom vi har gæster kan jeg ikk lade opvasken stå.

- at jeg er så dårlig til at bede ham hjælpe, inden jeg når at tænde af fordi han hjælper for lidt . Han vil virkelig gerne hjælpe, han tænker bare ikk over det.

- at jeg snakker helt vildt, især når jeg er træt.

- at tingene skal gøres på min måde .

Men jeg ved at der nok er mere

Anmeld

27. oktober 2013

StudPsyk

Antioxi skriver:

Nu er det tid til lidt selverkendelse og nogle bud på, hvad vores kære mænd hader ved os? 

• At jeg altid rydder op og gør rent i lejligheden. Han kan sagtens leve og have det fint, hvis han roder og ikke gør rent, men jeg får det dårligt, hvis det er sådan.
  • At jeg er den eneste af os der har kørekort. Så derfor er det altid mig, der kører hjem fra sammenkomster med familie og venner, og han hader det! Føler at hans maskulinitet på en måde bliver taget fra ham, når det er mig der kører hjem 
  • At jeg snakker for meget (men det er vel en kvindeting? )
  • At jeg er meget sart, når jeg sover. Jeg kan ikke holde ud at sove i ske. Det er meget hyggeligt, men ved også bare at jeg ikke kommer til at få lukket et øje på grund af varmen, den klæbrige fornemmelse, ubehaget ved at have mit hoved liggende på en arm osv. Plus at jeg har behov for at fylde, når jeg sover.
  • At jeg tvinger ham til at snakke om følelser
  • At jeg ligeledes tvinger ham til at spise sin salat, før kødet kommer på bordet  Det er en lang og daglig kamp
  • At jeg ikke har det samme sexdrive som ham. Jeg kan sagtens gå flere uger uden lyst til sex. Han er lidt ligesom en duracell kanin på det område, helst flere gange dagligt 
  • At jeg husker bedre end ham 

At jeg er så pisse stædig

At jeg tager nemt tager ting personligt

At jeg glemmer at hænge mit håndklæde op igen når jeg har været i bad

At jeg blander mig i hans måde at opdrage børnene på (Men altså helt ærligt.. Det er jo mig der ved bedst, ikk? )

At jeg bedst kan lide når der er køligt i soveværelset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.